یک راه‌حل موقتی برای حل مشکل اتصال در به‌روزرسانی iOS 12.1.2 گوشی‌های آی‌فون پیدا شد!

در هفته گذشته اپل با انتشار به‌روزرسانی iOS 12.1.2 مشکل ارتباطی در اتصال به شبکه را که تنها در یک منطقه خاص بر روی برخی گوشی‌های آی‌فون ایجاد شده بود، برطرف نمود. با اینکه این مشکل در این منطقه کاملا مرتفع گشته است اکنون خبر‌هایی از دیگر مناطق به گوشی می‌رسد که مشکل مشابهی پیش آمده و حتی با آن به‌روزرسانی نیز قابل تعمیر نیست!

آی‌فون

با این حال کاربران حرفه‌ای هم بیکار ننشسته‌اند و یک راه‌حل موقتی برای درست کردن این مشکل یافته‌اند که می‌تواند تا زمان انتشار به‌روزرسانی بعدی، این گوشی‌ها را سرپا نگه دارد. در حقیقت پس از به‌روزرسانی سیستم‌عامل به نسخه iOS 12.1.2، بسیاری از کاربران گزارش دادند دیگر نمی‌توانند به دیتای موبایل دسترسی داشته باشند و ارتباط‌شان به طور کامل قطع شده است. در این وضعیت دیگر امکان ارسال و دریافت و پاسخگویی به پیام‌ها و تماس‌ها وجود ندارد. در موارد وخیم‌تر کاربران حتی قادر به اتصال به شبکه وای‌فای اینترنت نبوده‌اند.

این راه‌حل موقت توسط تیم 9to5Mac پیشنهاد شده است و تا زمانی که مهندسان اپل مشکل را شناسایی و برطرف کنند، قابل اجرا است. بدین منظور در مرحله اول از قسمت تنظیمات آی‌فون، قابلیت Wi-Fi Calling را غیرفعال کنید. برخی از کاربران باید از منوی تنظیمات وارد گزینه Cellular Data Options شوند و در بخش Enable LTE دو گزینه Voice & Data و Data Only را تغییر دهند. هر چند هنوز اپل در این رابطه صحبت خاصی نکرده است ولی به نظر می‌رسد در حال تست و توسعه نسخه iOS 12.1.3 هستند و امیدوارند به زودی در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH