سرانجام قابلیت افزودن تصویر به Sticky Notes مایکروسافت فراهم شد

مایکروسافت سال‌هاست که از ابزار یادداشت‌های چسبی یا همان Sticky Notes در ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند، در حقیقت با عرضه ویندوز ایکس‌پی آن نیز به عضوی از سیستم عامل محبوب تبدیل شد، با این حال تازه بعد از مدت‌ها آثار این پشتیبانی از آن به چشم می‌خورد، گویی تاکنون فراموش کرده بود این برنامه کوچک و پرکاربرد نیز متعلق به آنها است!

Sticky Notes

براساس یاداشتی که آجیت در توییتر خود منتشر کرده است، شما در حال مشاهده Sticky Notes بر روی OneNote هستید که امکان افزوده شدن تصویر نیز به آن افزوده شده است. البته دقت داشته باشید این قابلیت هنوز برای چسباندن برچسب‌های یادداشت بر روی صفحه دسکتاپ یا اپلیکیشن‌های موبایلی آماده نشده‌اند. متاسفانه به محض سینک شدن آن با Outlook نیز تصویر ناپدید می‌شوند. با این حال به نظر به زودی به‌روزرسانی‌های چسبناک‌تر جدیدی از راه خواهند رسید!

آجیت در ادامه توییت خود ابراز می‌دارد که سرانجام خبر‌هایی در راه است، Sticky Notes زنده است و حدس می‌زنم با این قابلیت جدیدش در نسخه‌های Nightly و  Dogfood تست خواهد شد. با این حال این ویژگی در Insiders برنامه OneNote UWP نیز در دسترس است. البته اگر نمی‌توانید تا زمان انتشار آن در وضعیت Non-Insiders صبر کنید، می‌توانید از این لینک آن را برای ویندوز 10 دانلود نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH