باز هم تقلید از سامسونگ؛ گوشی موتورولا موتو P40 نیز نمایشگر اینفینیتی O خواهد داشت!

کمپانی موتورولا گوشی‌های سری موتو P30 را با هدف جانشینی گوشی موتو X4 به عنوان دیوایسی از عضو پروژه اندروید وان معرفی کرد. گوشی موتو P30 پلی با نام موتورولا وان به عرضه جهانی رسیده و مدل دیگر که موتو P30 نوت نام داشت، تحت نام موتو وان پاور وارد بازارهای بین‌المللی شد. اخیرا شاهد درز تصاویری از نسل بعدی این خانواده با نام موتورولا موتو P40 هستیم که نشان از تقلید کمپانی‌ها از ایده سامسونگ دارد.

Samsung Galaxy A8s – سامسونگ گلکسی A8s

همان‌گونه که گفته شد، دیوایس تحت پروژه اندروید وان این کمپانی در سال 2019 احتمالا موتورولا موتو P40 نام خواهد گرفت. رندرهایی از این محصول از سوی دو منبع معتبر به نام‌های 91mobiles و OnLeaks منتشر شده تا نگاهی به ظاهر احتمالی این هندست داشته باشیم. ظاهرا اسمارت‌فون فوق دارای نمایشگر اینفینیتی O با حفره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی خواهد بود تا بعد از نمونه‌هایی هم‌چون گلکسی A8s، هواوی نوا 4 و آنر V20 به چهارمین هندست با این سبک از طراحی تبدیل شود.

پیش‌بینی شده نمایشگر گوشی موتورولا موتو P30 یک نمونه 6.2 اینچی باشد که تقریبا حاشیه‌ای در اطراف آن وجود ندارد. البته حاشیه پایینی این پنل تا حدودی ضخیم‌تر خواهد بود تا فضای کافی برای درج نام موتورولا فراهم شود. ظاهرا درگاه سیم‌کارت در سمت چپ بدنه و کلیدهای کنترل صدا نیز در سمت راست بدنه تعبیه خواهد شد. هم‌چنین ویدیویی از این دیوایس منتشر شده که در قسمت پایینی بدنه این دستگاه، پورت USB-C و دریچه اسپیکر اصلی وجود داشت. تنها عناصر شاخص در قسمت بالایی بدنه نیز درگاه هدفون و میکروفون مکالمه بوده است.

به نظر می‌رسد موتورولا کناره‌های هر دو قاب پشتی و جلویی این دستگاه را خمیده طراحی کرده تا به در دست گرفته شدن بهتر آن کمک کند. البته یک لایه شیشه محافظ جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی روی این پنل‌ها قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، موتورولا موتو P40 ابعادی برابر با 160.1 در 71.2 در 8.7 میلی‌متر خواهد داشت. البته به جهت بیرون‌زدگی دوربین اصلی از بدنه، ضخامت این بخش از قاب پشتی در حدود 10 میلی‌متر خواهد بود. در پایان باید اشاره کنیم که دوربین دوگانه این هندست چینشی عمودی داشته و حسگر اثر انگشت آن نیز با لوگوی موتورولا در قاب پشتی ادغام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH