آنر ۱۰ لایت

۴ دلیل برای آن‌که آنر 10 لایت را بخریم

موبایل‌ها به دیوایس‌های ضروری تبدیل شده‌اند که خرید آن‌ها برای هر شخصی امری مهم است. به‌صورت کلی اگر به‌دنبال زندگی‌ آسان‌ و راحت‌تر هستید، باید یک اسمارت فون خریداری نمایید. اما انتخاب بهترین موبایل هم معضلی بزرگ به حساب می‌آید. چراکه مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و تولیدکنندگان هر ماه از محصولات جدیدی پرده‌برداری می‌کنند. در نتیجه نیاز به یک راهنما حس می‌شود تا راحت‌تر موبایل هوشمند آینده‌مان را گزینش نماییم. اگر می‌خواهید با یکی از بهترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه هوآوی به‌نام آنر ۱۰ لایت بیش‌تر آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی مدرن و صفحه‌نمایش عظیم!

آنر ۱۰ لایت

یکی از ترندهای محبوب سال ۲۰۱۸، طراحی ناچ است. به این ترتیب سازندگان قسمتی از بالای صفحه‌نمایش را برش می‌دهند تا تبدیل به مکانی برای قرارگیری سنسورها، دوربین‌ها و بلندگو شود. در نتیجه جذابیت اسمارت فون افزایش می‌یابد و در عین حال محتواها با هیجان بیش‌تری نشان داده می‌شوند. هوآوی هم برای آنر ۱۰ لایت از این ترند بهره برده و به‌خاطر همین این مدل به انتخاب اول بعضی از کاربران تبدیل شده. با توجه به قیمت، شاهد محصولی چشم‌گیر هستیم که نظر هر کسی را جلب می‌کند. هم‌چنین نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ سبب گشته تا این گوشی عظیم‌الجثه به‌راحتی در دست قرار بگیرد و بتوانید بدون نگرانی آن را درون جیب‌تان بگنجانید.

از صفحه‌نمایش غافل نشویم. در حقیقت دیسپلی یکی از قطعات کلیدی موبایل‌های هوشمند شمرده می‌شود که هم کاربران و هم تولیدکنندگان به کیفیت آن توجه ویژه‌ای دارند. شرکت چینی هم چنین مسئله‌ای را در نظر گرفته و از یک نمایشگر تقریبا ۶.۲ اینچی با فن‌آوری IPS و با کیفیتی رضایت‌بخش در آنر ۱۰ لایت استفاده کرده. در نتیجه این مدل گزینه‌ای مناسب برای عاشقان بازی‌های اندرویدی و علاقه‌مندان فیلم و انیمیشن شمرده می‌شود. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دیدن جزئیات تصاویر را ممکن می‌سازد و دیگر قادر به دیدن پیکسل‌های صفحه نیستید.

سخت‌افزار و نرم‌افزاری بهینه

آنر ۱۰ لایت

در حقیقت پردازنده اسمارت فون‌ها مشخص می‌کند که در چه کلاسی قرار دارند و قادر به اجرای چه اپ و گیم‌هایی هستند. آنر ۱۰ لایت به چیپستی از سری ۷۰۰ های‌سیلیکون کایرین مجهز شده که به‌خوبی از پس انجام کارهای روزمره برمی‌آید و حتی می‌تواند بعضی از گیم‌های اندرویدی را بدون لگ و کندی اجرا نماید. این پردازنده با معماری ۱۲ نانومتری تولید گشته و از این رو مصرف بسیار کمی دارد. در کنار پردازش‌گر، میزان حافظه نیز مورد توجه است. آنر ۱۰ لایت در ۴ ورژن به بازار عرضه شده که در گران‌قیمت‌ترین مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه ۶ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد. به این ترتیب عمل مالتی‌تسکینگ بدون کندی انجام می‌گیرد و ضمنا تا مدت‌ها با خطای کمبود حافظه روبه‌رو نمی‌شوید. درگاه میکرو اس‌دی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا فضای ذخیره‌سازی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

نرم‌افزاری بهینه می‌تواند باعث بهبود عملکرد اسمارت فون شود و خوش‌بختانه آنر ۱۰ لایت از این ویژگی بهره می‌گیرد. سیستم‌عامل اندروید نگارش نهم در این گجت به‌کار گرفته شده و این نسخه نسبتا از امنیت بیش‌تری برخوردار است. از طرفی پلت‌فرم گوگل ورژن پای در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌نماید و می‌توانید ساعت‌ها با موبایل خود کار کنید. در کنار این سیستم، رابط کاربری مخصوص هوآوی با نام EMUI قرار گرفته که قابلیت‌های بی‌شماری دارد و نسخه نهم آن از طراحی مدرنی سود می‌جوید. در نتیجه استفاده از آنر ۱۰ لایت تبدیل به تجربه‌ای جذاب خواهد شد.

پرتر‌ه‌های دوست‌داشتنی و سلفی‌های 24 مگاپیکسلی!

آنر ۱۰ لایت

استفاده از ماژول دوربین دوگانه در آنر ۱۰ لایت امکان ثبت عکس‌های پرتره را فراهم کرده و به‌لطف سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دستگاه تصاویری شفاف و واضح خواهید گرفت. دوربین اصلی از نوع واید بوده و برای عکاسی از شهرها و منظره‌ها گزینه‌ای مناسب شمرده می‌شود. فلاش ال‌ای‌دی نیز برای‌تان تدارک دیده شده تا عکس‌برداری در شب متوقف نشود و در هر شرایطی به ثبت خاطرات بپردازید. تولیدکننده این امکان را داده تا با کیفیت فول اچ‌دی و با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه به ضبط ویدیو بپردازید. به این ترتیب کلیپ‌هایی با جزئیات بالا می‌گیرید که از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، دوربین‌های سلفی هم تبدیل به المان‌هایی مهم شدند که دلیلی برای خرید یک اسمارت فون محسوب می‌شوند. هوآوی هم این موضوع را درک کرده و برای آنر ۱۰ لایت از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی و دقیق بهره گرفته. این دوربین می‌تواند تصاویر شفاف و با جزئیات بالا ثبت کند که حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. گفتنی‌ست با کمک دوربین سلفی قادرید ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی ضبط نمایید.

سایر قابلیت‌ها

آنر ۱۰ لایت

برای این‌که تنها خودتان به اطلاعات درون اسمارت فون دسترسی داشته باشید، سازنده چینی از یک حس‌گر اثر انگشت در آنر ۱۰ لایت سود جسته که سرعت و دقت بالایی دارد. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری این مدل با توجه به پردازنده کم‌مصرف و اندروید پای از عمر نسبتا خوبی بهره می‌برد که یوزر را راضی می‌کند. پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌طور همزمان یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی آنر ۱۰ لایت شمرده می‌شود و ناگفته نماند می‌توانید با هر دو سیم‌کارت به اینترنت نسل چهارم متصل شوید.

2 در مورد “۴ دلیل برای آن‌که آنر 10 لایت را بخریم”

  1. همون که پورت یو اس بی نداره بنظرم ضعف بزرگیه و اینکه دوربینش خیلی زوم خوبی نداره درکل اگر بتونی 500 بزاری روش نوت 8 صیامی بگیری خیلی سرتر از اینه من امروز گرفتم ولی دلخواهم نبود

    11
    7
  2. ببخشید بعضی سایت های کیفیت عکس های دوربین اصلیشو چندان مورد قبول نمیدونن میخواستم بدونم تصاویر گرفته شده با هانر ۱۰ لایت در مقایسه با a30 سامسونگ چطوره واز نظر شما کدوم بهتره

    8
    25

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH