تغییر صفحه کلید اندروید

چگونه صفحه کلید پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی را تغییر دهیم؟

برنامه‌های صفحه کلید زیادی برای سیستم عامل اندروید در دسترس هستند. اما ما توصیه می‌کنیم حداقل برخی از بهترین برنامه‌های صفحه کلید را برای پیدا کردن چیزی که دوست دارید، امتحان کنید.

اگر می‌خواهید صفحه کلید تلفن همراه‌تان را تغییر دهید؛ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چراکه قصد داریم چگونکی انجام این کار آن را توضیح دهیم.

چند یادآوری

در این مثال ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید صفحه کلید خود را به صفحه کلید SwiftKey تغییر دهید، روند انجام این کار برای هر صفحه کلید دیگری یکسان است. همچنین در این مثال از یک دستگاه OnePlus 6T استفاده شده است. سایر روش‌ها در دستگاه اندرویدی شما باید مشابه همین دستگاه با اندکی تغییر باشد.

نحوه انجام کار

اولین چیزی که نیاز دارید این است که به فروشگاه گوگل‌پلی بروید و صفحه کلید موردنظرتان را دانلود کنید. هنگامی که برنامه را نصب کردید، به قسمت تنظیمات دستگاهتان مراجعه کنید.

تغییر صفحه کلید اندروید

در قسمت تنظیمات، باید گزینه زبان و ورودی (Language and Input) را انتخاب کنید.

برای بعضی از تلفن‌های همراه، ممکن است این گزینه در داخل منوی دیگری تعریف شده باشد. اگر شما نمی‌توانید آن را پیدا کنید، کافی است یک جستجو انجام دهید.

تغییر صفحه کلید اندروید

هنگامی که این گزینه را مشاهده کردید، باید روی گزینه Languages ​​and Input ضربه بزنید و سپس گزینه Virtual Keyboard را انتخاب نمایید.

این گزینه در بعضی از دستگاه‌ها با عنوان Keyboard Current ارایه شده است.

تغییر صفحه کلید اندروید

حال باید گزینه مدیریت صفحه کلید (Manage Keyboard) را انتخاب کنید تا صفحه کلیدی که در حال حاضر نصب شده است را ببینید.

شما باید برنامه صفحه کلید نصب شده جدید خود که در حالت غیرفعال وجود دارد را نیز مشاهده کنید. برای فعال کردن آن کافی است روی دکمه کشویی ضربه بزنید.

تغییر صفحه کلید اندروید

با انجام این کار یک پیام هشدار روی صفحه برایتان ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید تمام اطلاعاتی که با این صفحه کلید تایپ می‌کنید، جمع‌آوری می‌شوند.

روی OK کلیک کنید و سپس به تنظیمات Virtual Keyboard برگردید.

تغییر صفحه کلید اندروید

تذکر: استفاده از یک برنامه صفحه کلید در تلفن هوشمند شما، یک خطر امنیتی است. اگر از آن‌ها استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود از محصولات شرکت‌های مورد اعتماد استفاده کنید.

اکنون که صفحه کلید نصب شده و فعال است، شما فقط باید آن را به عنوان صفحه کلید پیش فرض خود انتخاب کنید.

گام‌های زیر ممکن است برای هر صفحه کلیدی که نصب می‌کنید متفاوت باشد، زیرا هر صفحه کلید دارای یک فرآیند راه‌اندازی متفاوت است، اما ایده کلی هنوز یکسان است.

روی ورودی SwiftKey Keyboard ضربه بزنید تا گزینه نصب‌کننده آن نمایش داده شود. سپس در صفحه تنظیمات، گزینه Select Swiftkey را انتخاب کنید.

تغییر صفحه کلید اندروید

با انجام این کار، یک باکس محاوره‌ای با عنوان تغییر صفحه کلید (Change Keyboard) را همراه با صفحه کلید پیش‌فرض فعلی خود مشاهده می‌کنید (در این مثال، این صفحه کلید Fleksy است). برای انتخاب گزینه Swiftkey Keyboard روی آن ضربه بزنید.

تغییر صفحه کلید اندروید

از لحاظ فنی، کار شما تمام شده است و می‌توانید از صفحه کلید خود استفاده کنید. اما، بسیاری از صفحه کلیدهای مدرن گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارایه می‌دهند که البته بررسی آن‌ها ضرری ندارد.

در صفحه کلید SwiftKey گزینه Get Better Predictions، را انتخاب کنید تا به قسمت تنظیمات SwiftKey منتقل شوید.

در صفحه بعدی، از شما خواسته خواهد شد که به حساب گوگل یا مایکروسافت خود وارد شوید. برای این کار چند مزیت وجود دارد، اما کاملا اختیاری است. (در حال حاضر، بخش ورود به سیستم را رد می‌کنیم.)

تغییر صفحه کلید اندروید

سپس به تنظیمات SwitiKey دسترسی خواهید داشت. حال شما می‌توانید به راحتی صفحه کلید خود را سفارشی کنید. هنگامی که تغییرات موردنظرتان را اعمال کردید، فقط کافی است از تنظیمات خارج شوید و از صفحه کلید جدید خود استفاده کنید.

تغییر صفحه کلید اندروید

اگر می‌خواهید در آینده از صفحه کلید دیگری استفاده کنید، کافی است دوباره همین روند را دنبال کنید.

3 در مورد “چگونه صفحه کلید پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی را تغییر دهیم؟”

  1. سلام صفحه کلید سامسونگ گلکسی من با اندرویید 4.0.4 توسط مهاجمی از راه دور تعقیر پبدا کرده به این منظور که هر موردی.اعم. از کدواژه یا رمزهای غیره و بطورکلی تایپ هایم در اختیار مهاجم میباشد آیا روشی جهت اصلاح امنیتی آن وجود دارد یا خیر باسپاس از سایت پرکاربرد شما …. فرهاد

    1
    4
    1. دوست عزیز در کمتر مواردی پیش میاد که چنین اتفاقی برای افراد بیوفته و اصلی ترین و مهم ترین دلیلش هم اینه که هنوز عده‌ای از تلفن همراه های قدیمی با اندروید 4.0.0 استفاده میکنن.بهترین پیشنهاداتم به شما این میتونه باشه که تحت هیچ شرایطی اطلاعات مهم خانوادگی رو از طریق تلفن همراهتون نگهداری و یا به کسی ارسال و منتقل نکنید.دوم اینکه شماره تلفن افرادی که فکر میکنید محاجم از طریق اون افراد میتونه سودی ببره،(مثلا شماره‌ی پسر خاله‌ی شما رو داره و از یه طریقی از ایشون درخواست وجه نقدی برای حل کردنه هزینه های خرج و مخارج بیمارستان،پرداخت بدهی یا هر چیزه دیگه‌ای که بتونه به اسم و اعتباره شما از پسر خاله‌ی شما دریافت کنه)رو در اصرع وقت از تلفن خارج کرده و حافظه‌ی تلفنتون رو پاکسازی کامل کنید.و در نهایت آخرین پیشنهاده من به شما اینه که اقدام به خرید تلفن همراهی کنید که حداقل اندروید آن 8.0 و یا بالاتر باشد.این نکته هم وجود داره که تلفن های همراهی که از اندروید 8.0 و یا بالاتر برخوردار هستند هم قابل حک و حجوم از جانب محاجم هستند اما بسیار سخت تر از قبل و در 90 درصد موارد غیر ممکن هم میشن.با آرزوی موفقیت?
      (درصورت بروز مشکلات امنیتی برای تلفن همراه و یا حساب تلگرام،اینستاگرام،توییتر،واتس‌اَپ و جیمیل به آدرس اینترنتی ******** مراجعه کنید).فقط یه متخصص خِبره میتونه جلوی تهاجم های کوچیکی که به تلفن همراه کاربران میشه رو بگیره.

  2. اساعیل ملکزاده

    نمیدونم فعلا استفادش نکردم اومدم تحقیق کن ارزششوداره دان کنم یاکه نه چرتوپرته،اگه دیدگاهمو میبنید خواهشن میکنم راهنماییم کنیدکه [مایکروسافت]چه نوع صفح کلیدی هست؟؟٭مکاناتش٭؛آیاازشرکت معتبریست؟؟
    /سپاس از راهنماییتون

    2
    10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH