سنهایزر

با بهترین هدفون‌های سنهایزر آشنا شوید

هدفون‌ها به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دیوایس‌ها تبدیل شده‌اند و تقریبا هر کسی تا حالا چندتایی از آن‌ها را خریده است. از این رو تولیدکنندگان بسیاری به چنین بازاری پیوسته‌اند و هرساله از محصولات جذابی پرده برمی‌دارند. سنهایزر نیز جز شرکت‌های معتبر حوزه صدا شمرده می‌شود که به تولید هدفون‌هایی با کیفیت بالا می‌پردازد. اگر می‌خواهید با بهترین مدل‌های این شرکت آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


RS 195

سنهایزر

اگر به‌دنبال هدفونی با صدایی شفاف و حرفه‌ای هستید؟ در نتیجه این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. پیش از هر چیزی، دیزاین RS 195 مورد توجه است. طراحی خاص و چشم‌گیر هدفون سنهایزر باعث شده تا به انتخاب اول کاربران تبدیل شود و در بین دیگر مدل‌ها منحصربه‌فرد جلوه نماید. همچنین تکنولوژی وایرلس دیوایس، کاربر را از هر سیمی بی‌نیاز می‌کند و دیگر لزومی ندارد وقت‌تان را برای باز کردن گره‌های کابل‌ هدر دهید! فن‌آوری بی‌سیم RS 195 موجب گشته تا بتوانید ۱۰۰ متر از محل فرستنده فاصله بگیرید و لزومی ندارد همیشه نزدیک دستگاه باشید. با این همه، اصلی‌ترین قابلیت RS 195، کیفیت صدای آن است. هدفون سنهایزر موزیک‌ها را به‌صورت شفاف و واضح پخش می‌کند و تمام جزئیات موسیقی‌ها را با کم‌ترین نویز خواهید شنید. در ضمن میزان باس هم مناسب است و هر کاربری را راضی می‌کند.

قیمت: ۵ میلیون تومان

HD8 DJ

سنهایزر

برای محصولاتی مثل هدفون‌ها طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است و خوش‌‌بختانه سنهایزر این موضوع را درک کرده و برای محصول از یک دیزاین جوان‌پسند بهره گرفته. همین‌طور طراحی دیوایس باعث شده تا پس از ساعت‌ها گوش دادن به موسیقی احساس خستگی نکنید و بتوانید مدت زمان زیادی به پخش پلی‌لیست‌تان بپردازید. کیفیت بالای صدا جز قابلیت‌های دوست‌داشتنی مدل‌های سنهایزر شمرده می‌شود و HD8 DJ نیز از این قانون پیروی می‌کند. موسیقی‌ها با رزولوشن مطلوب و شفافیت بسیار پخش شده و تمام جزئیات موزیک‌ها را عاری از نویز خواهید شنید. گفتنی‌ست کابل مخصوصی هم برای HD8 DJ فراهم آمده تا سیم گره نخورد و به‌راحتی قادر به استفاده از هدفون باشید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

CX 7.00BT

سنهایزر

هدفون‌ها مدل‌های متفاوتی دارند و بی‌شک یکی از سری‌های محبوب خانواده هدفون‌ها، نک‌بندها هستند. این دسته از دیوایس‌ها به جای این‌که روی سر کاربر قرار گیرند و بعضا باعث دردسر شوند، بر روی گردن قرار گرفته و شما می‌توانید توسط گوشی‌ها به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید. دیزاین ساده دستگاه، CX 7.00BT را در کلاس هدفون‌های لاکچری قرار داده و همچنین به موجب این دیزاین بهره‌گیری از نک‌بند سنهایزر راحت‌تر شده. چراکه بعدازمدتی حضور CX 7.00BT را روی گردن حس نمی‌کنید و قادرید بدون خستگی به پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری مشغول شوید. کیفیت صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون به شمار می‌آید و برای همین CX 7.00BT با کیفیت بسیار بالایی موزیک‌ها را پلی می‌کند. جزئیات موسیقی‌ها به‌خوبی شنیده می‌شود و باس صداها هم حتی یوزرهای حرفه‌ای را راضی می‌نماید. اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث صورت می‌گیرد و دیگر نیازی نیست وقت‌تان را برای باز کردن گره سیم هدفون هدر دهید. میکروفونی حساس هم در اختیارتان قرار گرفته تا قادر به پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی باشید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

HD 4.20S

سنهایزر

طراحی برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است و سازندگان نیز تلاش می‌کنند تا محصولاتی جذاب به بازار عرضه کنند. سنهایزر هم با بهره‌گیری از المان‌های دیزاین مدرن توانسته یک طراحی ساده را برای HD 4.20S تدارک ببیند که نظر هر کسی را جلب می‌کند. همچنین گوشی‌ها به‌صورت ارگونومیک تولید گشته و در استفاده طولانی‌مدت مشکلی برای کاربر به‌وجود نمی‌آورند. کیفیت بالای صدا همیشه در محصولات سنهایزر دیده می‌شود و HD 4.20S هم از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی آلمانی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف کیفیتی کم‌نظیر برای مدل مذکور به ارمغان آورده که طیف گسترده‌ای از یوزرها را راضی می‌نماید. می‌توان گفت موسیقی‌ها با شفافیت بالا پخش می‌شوند و چیزی را از دست نمی‌دهید.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

HD 2.20S

سنهایزر

برای این‌که به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و در عین حال بتوانید با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید، سنهایزر از یک میکروفون با حساسیت مناسب در HD 2.20S بهره جسته که همیشه آماده خدمت‌رسانی است. ضمنا دکمه‌ای هم برای قطع و وصل مکالمه روی بدنه در نظر گرفته شده تا نیازی به اسمارت فون نداشته باشید. نویز بسیار کم جز ویژگی‌های HD 2.20S به حساب می‌آید که کاربران حرفه‌ای را به‌سمت خود جلب می‌کند. به‌صورت کلی، محصول سنهایزر موزیک‌ها را با کیفیت بالا و شفافیت کم‌نظیر پلی می‌نماید و جزئیات موسیقی‌ها به‌خوبی شنیده خواهند شد.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

HD 180

سنهایزر

اگر می‌خواهید هدفونی از سنهایزر بخرید و در عین حال متحمل مبلغ زیادی نشوید، حتما این مدل را خریداری نمایید. کیفیت صدا در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و میزان باس موسیقی‌ها نیز مناسب است. به‌لطف استانداردهای مختلف، نویز موزیک‌ها کاهش یافته و صداها با شفافیت بالایی پخش می‌شوند. طراحی مهندسی‌شده گوشی‌ها سبب گشته تا تجربه لذت‌بخشی از HD 180 داشته باشید و قادرید ساعت‌ها به گوش کردن آهنگ‌ها بپردازید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH