گلکسی M10 تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ پیش به سوی یک میان‌رده جدید!

در ادامه گزارشات و گواهی‌نامه‌هایی که در چند وقت اخیر توسط گوشی‌های میان‌رده جدید سامسونگ اخذ شده، جدیدترین مورد مربوط به گوشی گلکسی M10 می‌شود که به تازگی توانسته با شماره مدل SM-M105F/DS تاییدیه‌های لازم را از FCC یا همان کمیسیون ارتباطات فدرال دریافت کند. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

بنچمارک منتسب به گلکسی M10

در این تاییدیه آمده که دیوایس فوق نمایشگری 6 اینچی داشته و ابعاد آن برابر با 155.7 در 75.8 میلی‌متر خواهد بود. این اندازه‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ طراحی میان‌رده‌های جدید خود را به گونه‌ای انجام داده که تفاوت محسوسی با نسل‌های قبلی گوشه‌های اقتصادی این کمپانی ایجاد می‌کند. همان‌گونه که در اخبار قبلی شنیده بودیم، سامسونگ در مدل‌های پیشرفته‌تر این خانواده که البته قیمت بالاتری نیز دارند، از پنل‌های بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد.

شایعات قبلی حکایت از این داشتند که گوشی گلکسی M10 به چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 مجهز خواهد شد. هم‌چنین انتظار داریم رم این دستگاه برابر با 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن دارای دو گزینه 16 و 32 گیگابایتی باشد. اندروید 8.1 اوریو که به رابط کاربری سابق سامسونگ مزین شده، هدایت‌کننده این مجموعه سخت‌افزاری خواهد بود. بلوتوث نسخه 4.2 و باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر موارد قابل ذکر درباره این هندست به شمار می‌روند. انتظار داریم سامسونگ این اسمارت‌فون را اوایل ماه ژانویه در کنار مدل‌های دیگری هم‌چون گلکسی M20 و گلکسی M30 معرفی کند. باید اشاره کنیم که سامسونگ قصد عرضه گوشی جدیدی از سری A با نام گلکسی A50 را دارد که البته همانند دو دیوایس فوق، هنوز آماده عرضه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH