گلکسی M10 جدیدترین تاییدیه خود را از اتحادیه جهانی وای‌فای دریافت کرد

چند وقتی است که در خبرها می‌شنویم کمپانی سامسونگ قصد کنار گذاشتن گوشی‌های سری J را دارد. البته این تصمیم منجر به کنار گذاشتن گوشی‌های میان‌رده و رده‌پایین نشده و سری جدید گلکسی M نمایندگی کره‌ای‌ها را در این بازار بر عهده خواهد داشت. آن‌طور که مشخص است، اولین اعضای این خانواده دو گوشی گلکسی M10 و گلکسی M20 خواهند بود که این روزها اخبار زیادی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. در جدیدترین مورد، گزارش شده که گوشی گلکسی M10 تاییدیه وای‌فای را دریافت کرده است.

دریافت مجوز از اتحادیه وای‌فای، یکی از آخرین مراحل ضروری پیش از عرضه همه اسمارت‌فون‌ها به شمار می‌رود. به این ترتیب باید گفت که زمان زیادی تا رونمایی از گوشی گلکسی M10 باقی نمانده است. مطابق مطلبی که وب‌سایت 91Mobile منتشر کرده، دیوایسی از سامسونگ با شماره مدل SM-M105F/DS که آن را به گلکسی M10 نسبت داده‌اند، موفق به دریافت مجوزهای لازم از این سازمان شده است. همانند دیگر مجوزهایی که صادر می‌شود، در سند مربوط به این دیوایس نیز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری آن دیده نمی‌شود. با این حال تنها چیزی که در لیست موجود تایید شده، اندروید 8.1 اوریو برای میان‌رده جدید سامسونگ است.

هم‌چنین وجود پسوند DS در پایان شماره مدل این دستگاه، نشان‌دهنده پشتیبانی گلکسی M10 از دو‌ سیم‌کارت به صورت هم‌زمان است. با این حال در شایعات پیشین شنیده بودیم که این دستگاه به یک نمایشگر 5.6 اینچی از نوع ال‌سی‌دی مجهز شده و فریم آن از جنس آلومینیوم خواهد بود. در زیر این قاب، انتظار وجود چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 را داریم که آن را پیش از این در محصولاتی نظیر گوشی‌های گلکسی J7، گلکسی J5 2017 (گلکسی J5 پرو) و گلکسی A6 دیده بودیم. هم‌چنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را باید به این مجموعه اضافه کرد.

اما در بخش دوربین، انتظار داریم گلکسی M10 به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز باشد. حضور یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز دور از انتظار نیست. پیش‌بینی می‌کنیم که سامسونگ این محصول را ظرف یکی دو هفته آینده معرفی کرده و تا اواخر ماه ژانویه آن را روانه بازارها کند. اگرچه در خبرها شنیدیم قیمت گوشی‌های سری گلکسی M بسیار پایین خواهد بود، اما تا به این لحظه هیچ رقمی برای آن‌ها اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH