کاربرد دوربین مدار بسته در مکان‌های مختلف

کاربرد دوربین مدار بسته در مکان‌های مختلف

امنیت مهمترین عامل در ایجاد آرامش فکری و روحی در جوامع امروزی میباشد، نقش سیستم های نظارتی در ایجاد این حس بسیار مهم است و یکی از بهترین سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته است، امکان نظارت دائمی بر محل زندگی، محل کار، انبار کالا و… باعث میشود شما کنترل لازم بر اتفاقات به وقوع پیوسته در این اماکن را داشته باشید.

شما میتوانید با اندکی جستجو هزاران شرکت در حوزه فروش دوربین مدار بسته پیدا کنید و از بین این شرکت ها با دریافت مشاوره، کارشناسی و دیدن دموی تصاویر دوربین مدار بسته به انتخاب مناسب رسیده و اقدام به نصب دوربین مدار بسته نمایید، در این مقاله متخصصین شرکت الکامپ موارد کاربرد دوربین مدار بسته را به اختصار توضیح خواهند داد.

کاربرد های نظارتی:

یکی از مهمترین عوامل خرید سیستم های نظارتی امکان مراقبت از مکان مورد نظر میباشد، به عنوان مثال امکان نظارت بر عملکرد پلیس با نصب دوربین های مدار بسته کوچک بر روی لباس ایشان، یا امکان نظارت بر کارکنان یک شرکت در طول ساعات کاری.

همانطور که متوجه شدید این نوع کاربرد دوربین مدار بسته بیشتر بر روی نظارت تاکید دارد تا امنیت و به خاطر همین موضوع کیفیت دوربین مدار بسته و ویژگی های آن با حداقل توانایی برای این نوع مصارف کافی میباشد.

کاربرد های نظارتی-امنیتی:

نصب دوربین مدار بسته امروز بهترین دستیار حرفه ای برای نظارت از محیط هایی است که دوست داریم کمتر اشتباه در آن رخ دهد. مکان هایی مانند محیط کارگاهی و کارخانه که با پایینتر آمدن خطا و اشتباه می تواند بسیار کارآمد تر و سود دهی بیشتری برای ما داشته باشد. مدیران حرفه ای و مدرن می دانند که برای مدیریت اینگونه محیط ها باید از تکنولوژی ها استفاده کنند و نصب دوربین مدار بسته بهترین دستیار مدیریتی در کارگاه و کارخانه ها است.

کنترل رفت وآمد ، ورود و خروج ، تخلیه مواد اولیه ، مراقبت و آمارگیری از انبار ، مدیریت کارگران و کارمندان و بسیاری موارد دیگر این اهمیت را برای ما لازم می دارد که از دوربین مدار بسته برای محیط های دارای اهمیت استفاده نماییم. اما سوال اینجاست که برای اینگونه محیط ها با جزئیات و حساسیت بالا از چه نوع دوربینی استفاده کنیم که هم دارای کیفیت بالا باشد و هم تا زمان های طولانی بتوانیم از آن بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنیم؟ تجربه متخصصین شرکت الکامپ اثبات کرده است که برای نصب دوربین مدار بسته در محیط های کارگاهی و کارخانه ها بهتر است از دوربین های مدار بسته دیجیتال یا تحت شبکه استفاده کنیم. دلیل آن کیفیت تصویر بالا ، کاربرد و ظرفیت گسترش بالا ، قابل استفاده تا سال های طولانی بدون افت کیفیت و دیگر موارد.

کاربرد های امنیتی:

مواردی اندک وجود دارند که نیاز به یک سیستم نظارتی بسیار دقیق میباشند تا از طریق آن بتوانند امنیت یک مکان بسیار حساس را تامین نمایند، دوربین های مدار بسته مورد نیاز این نوع اماکن قطعا باید از نوع تحت شبکه باشند، تمامی امکانات یک دوربین مدار بسته کامل را دارا باشند، دید در شب با امکان پوشش بالا، امکان تشخیص چهره، امکان تشخیص حرکت، توانایی تشخیص و خواندن پلاک ماشین و….

اماکنی مانند سفارت خانه ها، مقر های نظامی، وزارت خانه ها و … شامل کاربرد های امنیتی دوربین مدار بسته میشوند که تقریبا در همه این موارد از دوربین های مدار بسته تحت شبکه با کیفیت لنز و چیپست بسایر بالا استفاده میشود.

خرید دوربین مدار بسته

با توجه به وجود نیاز های متفاوت در حوزه سیستم های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه های مختلف دارای پکیج های مناسبی میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز ها و حساسیت های خود یکی از این پکیج ها را تهیه نمایید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک میباشند پکیج های فوق حرفه ای شرکت میباشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت 5 ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج ها از 2عدد دوربین مدار بسته تا 16 عدد متفاوت میباشد و شما بنا به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

پکیج نقره ای:

این پکیج کاملا اقتصادی میباشد و با توجه به اینکه 2 سال ضمانت مشمول آن میشود قیمت کاملا به صرفه ای هم دارد، برند این پکیج UNIMO میباشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت های متفاوتی دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس : 88517900 و 88519200

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH