به‌روزرسانی بتای اندروید 9 برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی‌ نوت 8

به‌طور معمول سامسونگ برنامه‌های آزمایشی برای به‌روزرسانی‌های اساسی اندروید را به پرچم‌داران سری گلکسی S خود که در همان سال روانه بازار شده‌اند، محدود می‌کند. با این‌حال برای اندروید پای، قضیه اندکی متفاوت است. برنامه بتا نه‌تنها برای فبلت گلکسی‌نوت 9 راه‌اندازی شد؛ بلکه کمپانی مشغول بررسی تعمیم احتمالی این برنامه به اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی‌نوت 8 است.

بر اساس برخی گزارشات، اطلاعات مربوط به تست ویرایش‌های مختلف اندروید پای روی هندست‌های گلکسی S8 و گلکسی‌ نوت 8 در سرورهای سامسونگ رویت شده است. نرم‌افزارهای نسخه G950FXXU4ZSA1 و N950FXXU5ZSA1 به ترتیب بر روی این 2 دستگاه تست شده‌اند. همچنین ورژن G955FXXU4ZSA1 نیز متعلق به گلکسی S8 پلاس است.

شایان به ذکر است که پیش از تصمیم سامسونگ مبنی بر راه‌اندازی برنامه برای فبلت گلکسی‌ نوت 9، ورژن‌های مشابهی بر روی این سرورها مشاهده شدند. به همین دلیل برنامه بتای اندروید پای احتمالا به دستگاه‌های مذکور نیز تعمیم خواهد یافت. پیش‌تر سامسونگ به‌روزرسانی پایدار اندروید پای برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را منتشر کرد. طی ماه‌های آینده کمپانی به روند انتشار به‌روزرسانی برای سایر دستگاه‌ها ادامه خواهد داد. غول کره‌ای از طریق اپلیکیشن Samsung Members خود نقشه‌ راه مربوط به انتشار به‌روزرسانی اندروید پای را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی‌ نوت 8 طی ماه مارس سال جاری از به‌روزرسانی پایدار اندروید پای بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH