ایسر از اولترابوک سوئیفت 7 با 92 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه در CES 2019 رونمایی کرد

طبق آخرین گزارش‌ها از رویداد CES 2019 که از فردا رسما کار خود را آغاز خواهد کرد، شرکت ایسر امروز از نسخه ارتقا یافته لپ‌تاپ سوئیفت 7 (SF714-52T) رسما رونمایی کرد. این لپ‌تاپ جدید با لبه‌هایی فوق‌باریک 2.57 میلیمتری خود عملا فاقد حاشیه است!

سوئیفت 7

سوئیفت 7 با اندازه 14 اینچ و نمایشگری فول‌ اچ‌دی لمسی IPS، دارای 92 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه است. همچنین از لحاظ وزن نیز، مهندسان ایسر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند به طوری که این لپ‌تاپ تنها 890 گرم وزن دارد و بخش زیری لپ‌تاپ نیز کمتر از یک میلیمتر یعنی 9.95 میلیمتر ضخامت دارد.

با وجود این همه ظرافت، به دلیل استفاده از آلیاژ‌های بسیار قدرتمند منیزیم‌ـ‌‌لیتیوم و منیزیم‌ـ‌آلومینیوم، مقاومت آن دو تا چهار برابر بیشتر از آلیاژ‌های آلومینیومی استاندارد با ضخامت مشابه است و همین امر سبب شده تا وزن سوئیفت 7 نسبت به نسخه قبلی نیز 25 تا 30 درصد کاهش داشته باشد و به زیر یک کیلوگرم برسد. ضمنا ایسر به فکر نمایشگر سوئیفت 7 نیز بوده و برای حفاظت از آن گوریلاگلس 6 را به کار گرفته است.

ایسر در دل این باربی زیبا از آخرین پردازنده‌های نسل هشتم Core i7-8500Y اینتل استفاده کرده است که به همراه یک حافظه ذخیره‌سازی SSD 512 گیگابایتی و 16 گیگابایت رم LPDDR3 از لحاظ سخت‌افزاری هم چیزی کم نگذاشته باشد. به علاوه ایسر ادعا کرده است باتری این اولترابوک رویایی با یک بار شارژ تا 10 ساعت به راحتی دوام می‌آورد. همچنین دو پورت USB Type-C، پورت تاندربلت 3 و یک DisplayPort 1.2 در بدنه نازک سوئیفت 7 تعبیه شده است.

به لطف مودم وای‌فای Wireless-AC اینتل و فناوری 2×2 MU-MIMO نیز این مدل قطعا با سرعت‌های گیگابایتی مشکلی نخواهد داشت. حتی با وجود لبه‌های فوق‌باریک سوئیفت 7، شرکت توانسته است یک دوربین با زاویه دید 55 درجه و قابلیت HDR (با دامنه دینامیک بالا) در آن جای دهد. ضمنا این محصول در دو مدل با 8 و 16 گیگابایت رم و 256 و 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه خواهد شد و از ماه مه ابتدا در بازار‌های آمریکای شمالی با قیمت آغازین 1699 دلار، سپس از ماه آوریل در منطقه EMEA (اروپا، آفریقا و خاورمیانه) با قیمت شروع 2054 دلار و در نهایت در چین نیز با قیمت 2183 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH