به‌روزرسانی بزرگ هواوی میت 20 پرو بر بهبود عملکرد دوربین و مشخصه فیس آنلاک تمرکز دارد

به‌نظر می‌رسد کمپانی هواوی علاوه بر افزایش میزان فروش اسمارت‌فون‌های خود طی دوران رکود و تنش سیاسی، اخیرا سطح پشتیبانی نرم‌افزاری از تولیدات خود را نیز به میزان قابل‌توجهی ارتقا داده و در مشهودترین اقدام، دستگاه‌های پرچم‌دار جدید را به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی نموده است.

البته جدیدترین هندست قدرتمند کمپانی چند ماه پیش به‌همراه سیستم‌عامل اندروید 9.0 عرضه شد و از آن زمان، گوشی به‌صورت بی‌وقفه چندین بسته به‌روزرسانی نرم‌افزاری پی‌درپی را دریافت کرده است. اولین به‌روزرسانی عمدتا بر ارتقا عملکرد دوربین و امنیت دستگاه تمرکز داشت. پس از آن بهینه‌سازی سیستم‌های فیس آنلاک و تشخیص اثرانگشت در اسمار‌ت‌فون هواوی میت 20 پرو مدنظر قرار گرفت و اکنون بر اساس گزارش جدید وب‌سایت GSMArena به‌روزرسانی جدید با اصلاحاتی جزئی در کلیه زمینه‌ها در حال انتشار است.

با توجه به حجم چشمگیر و معقول 482 مگابایتی برای به‌روزرسانی جدید، این بسته به‌صورت OTA منتشر شده و به بهینه‌سازی مجدد مشخصه فیس آنلاک، ارتقا عملکرد دوربین، رفع باگ‌ها و اصلاح پچ‌های امنیتی می‌پردازد. تکنولوژی پیشرفته پیاده‌سازی شده در گوشی میت 20 پرو باعث می‌شود تا هواوی همواره در راستای بهبود عملکرد سیستم تشخیص چهره این هندست تلاش کند. سیستم مذکور همانند متد به‌کارگیری شده در آی‌فون‌های ناچ‌دار جدید اپل از روشی 3 بعدی بهره می‌گیرد؛ اما دقت و قابلیت اطمینان آن در مقایسه با نمونه اپلی پایین‌تر است.

همچنین یقینا به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه حداقل بر روی کاغذ فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. عکاسی در حالت Master AI نویدبخش ثبت رنگ‌هایی دقیق‌تر و طبیعی‌تر است. همچنین برخی موارد خصوصا مشکل آزاردهنده دوربین که مانع از اجرای اپلیکیشن در برخی سناریوهای خاص و تداخلات گاه ‌وبیگاه حالات پیش‌نمایش و عکاسی فوری می‌شود نیز برطرف شده است.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که به‌روزرسانی نسخه 9.0.0.171 به‌صورت یکپارچه با پچ امنیتی دسامبر 2018 گوگل منتشر می‌شود. کلیه گوشی‌های رده‌بالای جدید بایستی این پچ را هرچه سریع‌تر دریافت نمایند؛ حتی اگر این هندست‌ها همانند هواوی میت 20 پرو رسما در ایالات‌متحده عرضه نشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH