برترین قاب گوشی در سال ۲۰۱۹

اگر برای خود گوشی هوشمند تهیه می کنید ، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند ، نحوه محافظت از آن می باشد. این کار توسط لوازم جانبی های متفاوتی مانند قاب گوشی ، گلس و کیف های مخصوص و … انجام می پذیرد.

در ادامه به انواع قابهای موجود در بازار و پرطرفدارترین آنها می پردازیم.

از نظر بسیاری از افراد ، قاب موبایلی که هم از گوشی خوب محافظت کند و هم طرح آن دقیقا همان طرحی باشد که فرد می پسندد ، بهترین نوع کاور گوشی است . چند سالی است که در کشور ما هم این نوع از قاب ها رایج شده است و شما می توانید چاپ عکس روی قاب گوشی را انجام دهید. یعنی هر عکس یا طرحی که می خواهید را برای فروشگاهی که کار چاپ را انجام می دهد ارسال می کنید و مدل گوشی را هم مشخص می کنید و بعد از چند روز قاب موبایل سفارشی شما بدست شما خواهد رسید.

قاب موبایل هایی که به طور عمده و بسیار زیاد در تمامی لوازم جانبی فروشی ها وجود دارد از جنس ژله ای است که به طور عام به قابهای سه گرمی معروف هستند. اما این قابها چیزی نیستند که بتوانند نظر هر کسی را به خود جلب کنند.

قاب های دیگری که به طور عمومی در بازار وجود دارند قابهای سیلیکونی هستند که از نظر سادگی و تنوع رنگ در بالاترین حد خود قرار دارند. رنگهای متنوع که الهام گرفته شده از رنگ های رنگین کمان است ، این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده است که به راحتی رنگ مورد علاقه خود را از میان آنها پیدا کرده و آن را خریداری کنند. این نوع قاب در بین کسانی که گوشی های شرکت اپل را دارند محبوبیت دو چندانی دارند. مخصوصا دانش آموزان و دانشجویانی که با چاپ پیکسل ، ست آن را با قابشان تکمیل می کنند.

نوع دیگر قاب ها ، قاب های عروسکی با انواع و اقسام شخصیت های کارتونی است که بیشتر بین دخترخانم ها محبوبیت دارند. این نوع از قاب ها بسته به مد روز و شخصیت محبوب هر دوره مرتبا در حال تغییر است ، از مینیمون ها بگیرید تا باب اسفنجی و خرس تد ، این قابها در حال تغییر هستند. البته اگر شخصیت محبوب خود را نتوان پیدا کرد ، همانطور که در اول مقاله هم بیان شد می توان شخصیت محبوب خود را از طریق چاپ روی بک کاور خود داشت که ، سایتهایی مانند سایت فروشگاهی اسدشاپ این کار را با بالاترین کیفیت انجام می دهند.

قاب های آکواریومی ، قابهای دیگری هستند که به علت متحرک بودن چیزهایی که در طراحی آن به کار رفته است بسیار محبوب هستند . مدلی که یک ساعت شنی پشت آن است از همه بیشتر در بازار فروش داشته و سهم بیشتری را در فروش به خود اختصاص داده است.

قاب های نگین دار از دیگر انواع قابها هستند که طرفدارهای خاص خود را دارند. البته همانطور که از نامش پیداست مخصوص خانمها و دختر خانمها هستند. بیشتر این نوع قابها ، شرکتی هستند و تولید آنها به صورت ماشینی صورت می پذیرد ،‌ ولی نوع پرطرفدار آنها به صورت دستی نگین کاری شده ، که بیشتر به صورت سفارشی برای مشتریان ساخته می شوند.

قاب های آینه ای هم توانسته اند جایگاه ویژه ای بین عموم مردم بدست آورند . این قابها با انعکاس تصویر روبروی خودشان جلوه بسیار خاصی را به گوشی همراه شما می دهد . این نوع از قابها در میان پسرها و دخترها محبوبیت دارد و جنسیت در انتخاب آن هیچ نقشی ندارد. و شما آن را می توانید به عنوان هدیه به عزیزانتان اهدا کنید. این محصول هم مانند کادوهایی مانند چاپ روی لیوان و … می تواند جذاب باشد.

قاب های ضد آب هم می توانند به نوبه خود در خور توجه باشند. این قابها ضعف ضد آب نبودن بعضی از گوشی هایی در برابر آب مقاوم نیستند را پوشش داده و در عین حال وظیفه محافظت فیزیکی گوشی را هم برعهده دارند. برای کسانی که در مناطق شمالی کشور زندگی می کنند و یا افرادی که در محل هایی فعالیت دارند که با آب سر وکار دارند این نوع از قابها توصیه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH