راهنمای خرید سبد گل و تاج گل

برای خوشحال کردن دوستان و آشنایان لازم نیست کادو های گران قیمت و لوکس تهیه کنید. گل هدیه دادن از قشنگ ترین هدیه هایی است که برای تمامی مناسبت ها می تواند هدیه داد. امروزه سبد گل و تاج گل ها را هم می تواند به صورت حضوری دریافت کرد و هم می توان به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی سفارش دهید.

اگر به صورت آنلاین گل سفارش دهید در همان روز در کمترین زمان ممکن سفارش به دست شما می رسد.

برای خرید بهترین سبد گل و تاج گل باید به نکات زیر دقت کنید:

اگر به صورت حضوری خرید می کنید سعی کنید گل هایی را انتخاب کنید که تازه باشند. برای تهیه سبد گل یا تاج گل حتما باید از گل های تازه و با طراوت انتخاب شوند. معمولا سبد گل و تاج گل ها را به دلیل زیبایی خاص در تزئین آن ها به مدت طولانی نگه داری می کنند به همین منظور اگر گل ها تازه باشند تا چند روز طراوت و شادابی خودشان را حفظ می کنند.

به هنگام خرید حضوری گل دقت داشته باشید که به هنگام آماده سازی سبد گل یا تاج گل حتما از اسفنج خیس شده استفاده کنند تا آب موجود در اسفنج طراوت گل ها را تا چند روز نگه دارد.

سبد گل انتخابی باید از جنس مرغوب و متناسب با گل های انتخابی باشد تا علاوه بر دوام بالا زیبایی گل ها را دو چندان کند. هیچ گاه نباید گل های انتخابی شما به قدری زیاد باشد که به هنگام تزئین نمای سبد گل گرفته شود، زیرا سبد گل خود به تنهایی دارای زیبایی هست و باید متناسب با تعداد گل و نوع گل آرایی سبد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر فصل بهار را برای گل هدیه دادن انتخاب می کنید بهتر است از سبد های رنگ روشن استفاده کنید و در فصل پاییز و زمستان از سبد های تیره تر یا رنگ خاکی استفاده شود.

نکات ارائه شده بالا در هنگام خرید سبد گل بسیار حائز اهمیت بوده اما مهم ترین اصل در خرید گل مناسبتی است که میخواهید گل بدهید. یک گل آرای حرفه ای در هنگام آماده سازی سبد گل یا تاج گل،و یا تاج گل ترحیم حتما نکات ریزی که باید متناسب با مناسبت مورد نظر باشد را رعایت می کند. برای مثال اگر سبد گل نشان از ابراز علاقه باشد و یا فرد برای مناسبت هایی مثل تولد یا ولنتاین می خواهد حتما از گل های سرخ مخصوصا گل رز سرخ استفاده می کنند. گل های سرخ نماد عمیقی از علاقه و احساسات است.

در سبد گل یا تاج گل معمولا کارتی با نوشته ای متناسب با مناسبت و امضای فرد قرار می دهند تا حسن نیت و احترام به طور کامل رعایت شده باشد. در تاج گل ترحیم قرار دادن ربان مشکی و کارت عرض تسلیت برای نشان دادن احترام کافی است.

با خرید سبد گل و تاج گل به صورت آنلاین در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کرده اید و به هرکجا که بخواهید در همان روز می توانید بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH