نسل جدید لپتاپ‌های ریزر Blade با کارت گرافیک GeForce RTX انویدیا معرفی شدند

با توجه به پیشرفت سرسام‌آور تکنولوژی در دنیای امروز، محصولی که شما امروز به عنوان یک دستگاه به‌روز در این حوزه می‌خرید، امکان دارد تا چند ماه دیگر منسوخ شود. با وجود ادامه بازی بی‌پایان ارایه یک فناوری تازه و کهنه شدن تکنولوژی پیشین، باز هم تنها راه گریز و به‌روز بودن در این زمانه خرید آخرین و قوی‌ترین محصولات است.

با معرفی کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX انویدیا در نمایشگاه CES 2019، اگر به دنبال تهیه یک لپتاپ گیمینگ به‌روز هستید، وجود این کارت گرافیک از ملزومات به شمار می‌رود. Razer نیز با اطلاع از این موضوع آخرین مدل از لپ تاپ‌های 15 اینچی Blade خود را مجهز به این کارت گرافیک کرده است. به صورت دقیق باید گفت GeForce RTX در لپتاپ‌های Blade 15 Advanced موجود خواهد بود.

مدل‌های مختلفی از این لپتاپ برای گیمرها تهیه شده است و آنها می‌توانند از بین مدل‌های RTX 2060 با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی، RTX 2070 با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی و یا RTX 2080 با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی انتخاب کنند. Razer اعلام کرده است که لپتاپ‌های جدید Blade مجهز به کارت گرافیک‌های RTX از 29 ژانویه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH