مدیرعامل هواوی اعلام کرد: تمرکز شرکت در سال 2019 بر روی 5G و AI خواهد بود

سال 2018 برای هواوی با وجود تمام فراز و نشیب‌ها بسیار خوب به پایان رسید و شرکت توانست به جایگاه دومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا صعود کند. بیش از 200 میلیون دستگاه از هندست‌های مختلف خود را به فروش برساند و اکنون ریچارد یو، مدیرعامل شرکت، برنامه‌های اصلی شرکت برای سال 2019 را اعلام نموده است.

هواوی

به دنبال مشکلات سیاسی و تحریم‌های آمریکا و هم‌پیمانانش، شرکت هواوی بیشترین توجه و تمرکز خود را بر روی حفظ اعتماد مشتریان و بهبود اعتبار خود نهاده است. با این حال با توجه به برخی بی‌توجهی‌ها در مورد عدم رعایت حریم خصوصی، این‌کار کمی دشوار به نظر می‌رسد. البته از سوی دیگر هواوی امیدوار است با سرمایه‌گذاری بر روی تکنولوژی‌های جدید از جمله فناوری 5G، هوش مصنوعی و اصول R&D بتواند سلطه خود را بر این صنایع نوین حفظ نماید. به علاوه این کار بیش از پیش می‌تواند شرکت را به هدف خود نزدیک نماید. طبق چشم‌انداز پنج ساله شرکت، آنها در فکر ایجاد یک اکوسیستم کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

مدیرعامل هواوی همچنین اعلام کرد که شرکت به قدرت‌ و پتانسیل عظیم هوش مصنوعی (AI) اعتقاد راسخ داد و متعهد به استفاده از این فناوری‌های جدید برای کمک به کودکان ناشنوا است. با این حال ریچارد یو در مورد دیدگاه‌ مالی و میزان فروش سال 2019 هواوی اظهارنظری نکرد ولی بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اژدهای چینی قصد بلعیدن غول کره‌ای (سامسونگ) را تا سال 2020 دارد پس منطقی خواهد بود اگر بگوییم انتظار می‌رود نبرد تن‌به‌تن برند‌ها در سال 2019 بین گوشی‌های هوشمند گلکسی S10 سامسونگ و P30 هواوی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH