گلکسی E S10 نام عضو ارزان‌قیمت پرچم‌دار جدید سامسونگ خواهد بود

ماه بعد به صورت رسمی از خانواده گوشی‌های گلکسی S10 رونمایی خواهد شد. تا به امروز بیشتر اخبار و شایعات در این خصوص حول محور دو عضو قدرتمند این خانواده چرخیده و خبرهای زیادی از مشخصات عضو سوم نبود. جدای از این موضوع بحث نام‌گذاری این سه هندست بود که هنوز هم مشخص نشده کره‌ای‌ها چه نام‌هایی را برای پرچم‌داران جدید خود انتخاب کرده‌اند.

حال بر اساس ادعای فروشگاه آنلاین چینی Mobile Fun، مدلی که تا پیش از این با عنوان مدل لایت خانواده معرفی می‌شد با نام گلکسی E S10 روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر دلیل انتخاب حرف E مشخص نیست و فرضیه‌های متعددی در این خصوص گفته شده است. مانند این که این حرف از اول کلمه economical برای نشان دادن قیمت پایین آن گرفته شده است. برخی نیز اشاره کرده‌اند اپل تا به حال توضیحی در خصوص انتخاب حروف XR برای نام‌گذاری آی‌فون نزده و سامسونگ نیز برهمین روال و برای رقابتی دیگر با کوپرتینویی‌ها این نام را انتخاب کرده است.

جدا از نام گلکسی E S10 فروشگاه مذکور اطلاعات دیگری از ویژگی‌های این اسمارت‌فون منتشر نکرده است، اما بر اساس شنیده‌ها، برخلاف دو محصول دیگر، نباید منتظر حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در این اسمارت‌فون باشیم. روی هم رفته سامسونگ هیچ یک از اسامی مطرح شده برای مدل‌های مختلف گلکسی S10 را تایید نکرده و تا تایید رسمی این اخبار باید با دیده تردید به گلکسی E S10 نگاه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH