رندرهای جدید اسمارت‌فون نوکیا 8.1 پلاس منتشر شد

انتشار رندرهای نوکیا 8.1 پلاس خبر از تغییری بزرگ در سبک طراحی محصولات شرکت HMD می‌دهند. همانطور که مشاهده می‌کنید در این تصاویر دیگر خبری از برش بالای پنل نیست و به جای آن از یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی گوشی استفاده شده است. این رندرها توسط OnLeaks طراحی شده که معمولا تصویری نسبتا دقیق از دیوایس را ارایه می‌دهد.

علی رغم یدک کشیدن واژه پلاس، گوشی جدید نوکیا تغییر زیادی در ابعاد خود نسبت به نوکیا 8.1 نداشته است. به عبارت دیگر، به جز بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش نوکیا 8.1 پلاس به 6.22 اینچ که آن هم ظاهرا به لطف حذف ناچ به دست آمده، تغییر خاصی در ابعاد این گوشی دیده نمی‌شود. مدل معمولی این هندست دارای ابعاد 154.8 در 75.8 در 8 میلی‌متر است و نسخه پلاس دارای ابعاد 156.9 در 76.2 در 7.9 میلی‌متر خواهد بود. با کمی محاسبات ریاضی می‌توان تغییرات در این زمینه را ناچیز عنوان کرد.

در پنل پشتی همانطور که شنیده بودیم، دو دوربین با لنز زایس وجود خواهد داشت. همچنین شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت در این قسمت هستیم تا نوکیا 8.1 پلاس پا را از یک گوشی میان‌رده فراتر نگذارد. البته شاید این گمان با به کارگیری یک پردازنده قوی در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 710 به کار رفته در مدل حال حاضر، نقش بر آب شود.

در لبه پایینی این هندست شاهد تعبیه درگاه USB-C و یک اسپیکر هستیم و در لبه بالایی نیز جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. روی هم رفته باید گفت اگر نوکیا 8.1 پلاس همان گوشی به تصویر کشیده شده در این رندرها باشد، HMD هنوز هم جای خالی وجود یک پرچم‌دار قدرتمند را در بازار حس خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH