گلکسی S10 با شارژری حداقل 20 واتی برای شارژ سریع عرضه خواهد شد

شایعات زیادی پیرامون شارژر اسمارت‌فون گلکسی S10 موجود است و حتی در برخی از منابع ادعا شده که سامسونگ برای دستیابی به یک فناوری فوق سریع شارژ از باتری‌های گرافینی در پرچم‌دار جدید خود استفاده خواهد کرد. باید گفت کره‌ای‌ها تلخ‌ترین تجربیات خود را در زمینه باتری تجربه کرده‌اند و بعید به نظر می‌رسد دوباره بی‌گدار به آب بزنند.

در هر صورت، آخرین خبر در این خصوص توسط توییتریست مشهور IceUniverse منتشر شده که در آن آمده است شارژر گلکسی S10 حداقل 20 واتی خواهد بود. البته که این عدد تنها حداقل را نشان می‌دهد و با وجود رقبایی چون هواوی و اوپو با شارژرهای 40 و 50 واتی که قادرند در نیم ساعت گوشی را به صورت کامل شارژ کنند، سامسونگ تنها به یک شارژر 20 واتی آن هم در اولین پرچم‌دار خود در سال 2019 اکتفا نخواهد کرد.

براساس شنیده‌ها، گلکسی S10 در سه مدل مختلف و با سه گنجایش متفاوت باتری عرضه خواهد شد. نسخه لایت این خانواده دارای صفحه نمایشی 5.8 اینچی و باتری 3100 میلی‌آمپری خواهد بود. مدل دوم صفحه نمایشی 6.1 اینچی و باتری 3500 میلی‌آمپری دارد و مدل پلاس نیز با صفحه نمایش 6.4 اینچی و یک باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه می‌شود.

گفتنی است گلکسی S9 شارژری 10 واتی داشت که باتری 3000 میلی‌آمپری دستگاه را در مدت زمان دو ساعت به صورت کامل شارژ می‌کرد. حال باید منتظر ماند و دید سامسونگ برای پرچم‌دار جدید خود در زمینه باتری، شارژ و شارژر چه برنامه‌هایی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH