ویوو در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون قدرتمند با اسم رمز The Waterdrop

سال گذشته اسمارت‌فون هوشمند تولیدی ویوو با نام NEX با طراحی متفاوت و سخت‌افزار و نرم‌افزاری قدرتمند، حضوری خاص در بازار داشت. با این موفقیت، شرکت چینی قصد دارد تا امسال نیز اسمارت‌فونی ویژه ارایه کند. بر اساس اخبار و شایعات جدیدی از چین، ویوو در حال کار بر روی اسمارت فونی با اسم رمز The Waterdrop است که طراحی خاصی خواهد داشت.

فردی که این اطلاعات را فاش کرده، در صحبت‌های خود به اسمارت‌فونی اشاره می‌کند که تا به حال نمونه مشابهی نداشته و این اولین بار است که یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دست به طراحی و تولید این چنین هندستی می‌زند. بر اساس شنیده‌ها ظاهرا ویوو برای طراحی The Waterdrop از ردیاب کهکشانی که در رمان علمی تخیلی چینی Three Body به آن اشاره شده، الگو گرفته است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، تصاویری نیز از این محصول منتشر شده که ظاهرا بخشی از دستگاه را نشان می‌دهند، اما برای هرگونه اظهار نظری بسیار مبهم و گنگ هستند. با این وجود باید اعتراف کرد که شکل طراحی آن هیجان‌انگیز است، چرا که به نظر می‌رسد به صورت یکپارچه طراحی شده است. فرد فاش‌کننده این اطلاعات در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرده The Waterdrop ذهنیت افراد را از گوشی هوشمند تغییر خواهد داد. حال باید منتظر ماند و دید که اسمارت‌فون جدید ویوو به همان اندازه که این فرد گفته است، هیجان‌انگیز خواهد بود یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH