بازی موبایلی Breaking Bad: Criminal Elements به طور رایگان در اواخر سال 2019 منتشر می‌شود!

شرکت سونی به همراه FTX Games از نسخه موبایلی بازی سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad) رونمایی کردند. بعد از گذشت 11 سال از پخش اولین قسمت این سریال تلویزیونی مشهور و پرطرفدار، اکنون کاربران می‌توانند این بازی را با نام کامل Breaking Bad: Criminal Elements، نیز تجربه نمایند. بازی موبایلی بریکینگ بد در هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است.

براساس تبلیغات انجام شده به نظر می‌رسد این بازی موبایلی رایگان است و توسط تیم Plamee توسعه یافته و FTX Games نیز مسئولیت پخش آن را بر عهده خواهد داشت. در این بازی شخصیت‌های اصلی سریال یعنی والتر وایت، جسی پینک‌من، گاس فرینگ، سوئل گودمن و مایک ارمانتروت حضور دارند.

هدف اصلی در این بازی، طراحی و انجام عملیات‌های جنایی با استفاده از آیتم‌های ویژه‌ای مانند دستورالعمل‌های ساخت مت‌آمفتامین است! با اینکه اطلاعات کمی در این رابطه وجود دارد ولی به نظر می‌رسد این بازی در سبک استراتژی ساخته شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مشکلات روحی و روانی خود را در طی این فعالیت‌های جنایی تخلیه نمایند. به گزارش Hollywood Reporter، بازی Breaking Bad: Criminal Elements از اواخر امسال برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر خواهد شد و همانطور که اشاره شد این بازی رایگان است و کاربران می‌توانند آن را از طریق اپ استور و پلی استور گوگل دریافت کنند.

1 در مورد “بازی موبایلی Breaking Bad: Criminal Elements به طور رایگان در اواخر سال 2019 منتشر می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH