تا نیمسال دوم سال 2019 خبری از عرضه اسمارت‌فون 5G اچ‌تی‌سی نخواهد بود

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قول ارایه یک اسمارت‌فون 5G را در سال 2019 داده‌اند. سامسونگ، هواوی و وان‌پلاس از جمله این شرکت‌ها هستند که به زودی یک هندست با این قابلیت تولید خواهند کرد. در این میان به نظر می‌رسید اچ‌تی‌سی نیز مانند شرکت‌های گفته شده برنامه‌هایی در این زمینه داشته باشد، اما ظاهرا نباید در آینده‌ای نه چندان نزدیک منتظر اسمارت‌فون تولیدی تایوانی‌ها باشیم.

به گزارش DigiTimes، اسمارت‌فون 5G اچ‌تی‌سی در نیمسال دوم سال 2019 عرضه خواهد شد. آن طور که منبع این خبر ادعا کرده، ظاهرا دلیل این امر رواج نه چندان گسترده بازار این گوشی‌ها است. با توجه به این که شبکه 5G هنوز به صورت کامل در همه مناطق پوشش داده نمی‌شود، حتی داشتن یک اسمارت‌فون با این قابلیت نیز دلیل بر توانایی استفاده از آن نخواهد بود.

اچ‌تی‌سی U12 پلاس

البته می‌توان دلایل دیگری نیز برای این اتفاق برشمرد؛ مثل قیمت نهایی محصول تولیدی که با توجه به جدید بودن فناوری هنوز قطعیت پیدا نکرده است. یا با توجه به مشکلات بوجود آمده برای باتری اولین دستگاه‌هایی که از LTE پشتیبانی می‌کردند، بسیاری از شرکت‌ها نگران بوجود آمدن همین مشکلات در اسمارت‌فون‌های 5G هستند.

در هر صورت باید گفت اگر تصمیم دارید تا یک گوشی 5G اچ‌تی‌سی خریداری کنید، اگر همه چیز درست پیش برود، حداقل باید شش ماه دیگر صبر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH