باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ با یک باتری بزرگ در راه است

طی دوران رونق اولیه صنعت اسمارت‌فون، طراحی باریک دستگاه‌های پرچم‌دار تولید شده توسط کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اپل توجه اکثر کاربران را به خود جلب کرد. با این‌حال از سال 2015 به منظور گنجاندن قطعات بیش‌تر و باتری‌های بزرگ‌تر، ضخامت دستگاه‌ها به آرامی افزایش یافت. اما سامسونگ با عرضه هندست‌های سری گلکسی S10 خود مجددا می‌تواند به سمت الگوی طراحی باریک‌تر حرکت کند.

تصاویر مفهومی اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S10 و S10 پلاس

یک خبرچین با نام استیو همرستوفر اعلام کرد که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 پلاس باریک‌ترین پرچم‌دار کمپانی طی سالیان اخیر خواهد بود. به بیان دقیق‌تر این دستگاه تنها 7.79 میلی‌متر ضخامت دارد و این موضوع هندست مذکور را به باریک‌ترین دستگاه تولیدی غول کره‌ای از سال 2016 تبدیل می‌کند.

برای دستیابی به نگرشی عمیق‌تر جالب است بدانید که سامسونگ تنها 5 دستگاه پرچم‌دار شامل گلکسی S6 (6.8 میلی‌متر)، گلکسی S6 Edge پلاس (6.9 میلی‌متر)، نسخه معمولی گلکسی S6 Edge (7 میلی‌متر)، گلکسی‌نوت 5 (7.6 میلی‌متر) و گلکسی S7 Edge (7.7 میلی‌متر) را با ضخامتی کم‌تر از گوشی آینده گلکسی S10 پلاس تولید نموده است.

با وجود بهره‌گیری گلکسی S10 پلاس از یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی و چندین حسگر دوربین در پشت دستگاه، جدیدترین هندست سامسونگ به باریک‌ترین شکل ممکن طراحی شده است. چنین مشخصه‌هایی در هیچ‌کدام از 5 هندست فوق مشاهده نمی‌شوند. در واقع کلیه مد‌ل‌های مذکور تنها دارای یک دوربین پشتی بوده و اندازه باتری آن‌ها نیز به میزان قابل‌توجهی کوچک‌تر است.

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا نسخه معمولی گلکسی S10 و برادر کوچک‌تر آن یعنی گلکسی S10E را به‌ترتیب با ضخامت 7.85 و 7.94 میلی‌متر روانه بازار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH