نوکیا 8.1 با رم 6 گیگابایتی در اوایل فوریه به بازار خواهد آمد

اوایل ماه گذشته میلادی شرکت HMD Global از گوشی نوکیا 8.1 در شهر دبی رونمایی کرد. طی آن مراسم اعلام شد این گوشی نیز همانند مدل پیشین نوکیا 7.1 پلاس، دارای 4 گیگابایت رم است.

نوکیا 8.1

ولی اکنون به نظر می‌رسد نوکیا 8.1 تغییراتی داشته و ارتقا یافته است. براساس گزارش جدید Nokiapoweruser، به نظر می‌رسد نسخه تغییر یافته‌ای از این مدل با 6 گیگابایت رم آماده شده و در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه در هند عرضه خواهد شد. جزییاتی از قیمت این هندست نیز منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت برای نسخه 6 گیگابایتی قیمتی در حدود 412 تا 426 دلار در نظر گرفته است. این محصول هم به صورت اینترنتی در فروشگاه‌های آنلاین و هم به طور فیزیکی در مغازه‌ها به فروش خواهد رسید. به علاوه گمان می‌رسد قیمت نسخه 4 گیگابایتی نیز در هند حدود 405 دلار باشد.

نوکیا 8.1 دارای یک صفحه نمایش LCD 6.18 اینچی با وضوح تصویر فول‌ اچ‌دی پلاس و پردازنده اسنپ‌دراگون 710 کوالکام است. بر روی این هندست اندروید 9 پای نصب شده و در بخش پشتی یک دوربین دوگانه 12 + 13 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد و همانطور که اشاره شد، انتظار می‌رود در دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH