واتساپ برای کاربران آی‌فون قابلیت پاسخ خصوصی در گروه و پشتیبانی از 3D Touch را به ارمغان آورد

حدودا دو ماه پیش بود که خبر مربوط به تست یک ویژگی جدید در واتساپ را به اطلاع‌تان رساندیم. در این ویژگی امکان ارسال پاسخ خصوصی در چت گروه فراهم می‌شد.

واتساپ

با این حال در گزارش ما به این نکته اشاره شده بود که این قابلیت در مرحله نخست تنها برای کاربران نسخه اندروید عرضه شده است ولی خبر خوب اینجاست که کاربران آی‌فون نیز می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود به آخرین نسخه، از این امکان برخوردار شوند. با توجه به تغییرات جدید، واتساپ اکنون به استفاده‌کنندگان از پلتفرم iOS نیز اجازه می‌دهد در گروه، به طور خصوصی، تنها با یک نفر خاص چت نمایند. برای این کار می‌بایست بر روی یک پیام در چت گروهی ضربه بزنید و نگه دارید و بعد گزینه More و سپس Reply Privately را انتخاب نمایید.

البته این به روزرسانی ویژگی‌های دیگری را نیز به همراه دارد. واتساپ برای کاربران آی‌فون، قابلیت لمس سه بعدی را به ارمغان آورده است. برای مشاهده این ویژگی از تب Status می‌توانید قابلیت 3D Touch را در دستگاه‌تان فعال کنید تا یک پیش‌نمایش از وضعیت تماس را نشان دهد. دیگر ویژگی جالب این نسخه، قابلیت افزودن ساده‌تر استیکر‌ها در هنگام ویرایش یک عکس یا ویدیو است. برای این کار تنها کافی است بر روی آیکن ایموجی مورد نظر یک ضربه بزنید! همه ویژگی‌های گفته شده در نسخه جدید WhatsApp v2.19.11 قرار دارند پس برای به‌روز کردن اپلیکیشن خود سری به اپ‌استور بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH