انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای سامسونگ گلکسی‌ نوت 9 به ماه فوریه موکول شد!

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اسمارت‌فون در جهان به‌شمار می‌آید؛ اما علیرغم این واقعیت کمپانی کره‌ای نسبت به انتشار سریع به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید اشتیاق چندانی ندارد. این موضوع در خصوص کلیه اسمار‌ت‌فون‌های مهم سامسونگ که طی سال گذشته روانه بازار شده یا عرضه آن‌ها در سال 2019 آغاز می‌شود؛ صادق خواهد بود.

ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را آغاز نموده است؛ اما هنوز کلیه دارندگان این هندست‌ها موفق به دریافت به‌روزرسانی مذکور نشده‌اند. در خصوص گلکسی‌نوت 9 نیز ادعای مشابهی مطرح شد و بر اساس گزارش، انتشار به‌روزرسانی این فبلت بایستی حدودا 1 هفته پیش آغاز می‌شد.

با این‌حال به‌روزرسانی مذکور احتمالا به‌صورت آزمایشی منتشر شده است. با وجود ارایه به‌روزرسانی تحت عنوان نسخه پایدار، این بسته تنها در کشور آلمان عرضه شد. در ابتدای امر سامسونگ اعلام کرد که گلکسی‌نوت 9 از روز 15 ژانویه به اندروید 9 پای به‌روزرسانی خواهد شد؛ اما انتشار این بسته احتمالا با تاخیر مواجه شده است.

به گفته وب‌سایت AndroidAuthority، پرتال ترکی شرکت سامسونگ با نام Guncelmiyiz نقشه‌راه اندروید 9 پای را به‌روزرسانی نموده و در مقایسه با برنامه‌ریزی اولیه، زمان انتشار آپدیت گلکسی‌نوت 9 را 2 هفته به تعویق انداخته است. بر این اساس به‌روزرسانی جدید احتمالا در روز 1 فوریه منتشر می‌شود.

البته تاخیر 2 هفته‌ای در صورتی‌که منجر به انتشار یک به‌روزرسانی بی‌نقص برای کاربران گلکسی‌‌ نوت 9 شود؛ چندان مشکل‌ساز به‌نظر نمی‌رسد. با این‌حال حتی اگر سامسونگ با آغاز ماه فوریه این به‌روزرسانی را منتشر نماید؛ کماکان عرضه آن در کلیه کشورها مدتی به‌طول خواهد انجامید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH