سامسونگ و شاهکاری دیگر

سامسونگ و شاهکاری دیگر

samsung gamepad

شرکت سامسونگ با عرضه یک محصول بسیار جالب به شما اجازه می‌دهد تا گوشی اندرویدی خود را به یک دستگاه ایده‌آل برای بازی تبدیل کنید.

به کمک این ابزار می توانید گوشی هایی که صفحه نمایش انها بین 4 تا 6.3 اینچ باشد را به یک کنسول دستی تبدیل نمایید . در حال حاضر این وسیله با نام گیم پد سامسونگ شناخته می شود و با گوشی های گالاسی اس 2و 3و4 همخوانی کامل دارد.

یکی از مزایای این گیمپد این است که می توان از طریق NFC آن را به گوشی وصل نمود. البه برای کار کردن با این وسیله باید اندروید دستگاه خود را از نسخه 4.3 به بالا تبدیل نمایید. در این دسته یک دکمه با نام PLAY وجود دارد که با فشردن آن مستقیما به بخش بازی های گوشی منتقل خواهید شد.

این دسته در بازه زمانی بسیار نزدیک در بازار برخی کشورهای اروپایی پخش خواهد شد و به زودی به بازار امریکا نیز راه خواهد یافت.

2 در مورد “سامسونگ و شاهکاری دیگر”

  1. پیک موتوری

    با سلام خدمت خانندگان محترم
    فقط یک تقلید از گوشی های سونی که دسته مشابه پلی استیشن بهشون وصل میشه هست و نه بیشتر، اگر کسی واقعا به همچنین سیستمی نیاز داره من گوشی های 4 اینچ به بالای سونی رو پیشنهاد میدم که دسته مینی یو اس بی و بی سیمش به راحتی در دسترسه.

    1. احمد محمدحسینی

      دوست من ، من با شحرفتون تا حدی موافقم ولی این مدل با امکانات خوب خودش میتونه منحصر به فرد باشه
      البته یادآور بشم که بهترین پلتفرم بازی برای من روی موبایل ها هنوز گوشی اکپریا پلی هست که دارمش خودم هنوز، بخش هایی از سخت افزارش قدیمی شده ولی دکمه هاش عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH