باتری اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس احتمالا با ظرفیت بالاتر یا قابلیت شارژ سریع‌تر عرضه می‌شود

از فردا تا زمان برگزاری رویداد معرفی پرچم‌داران گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گوشی تاشو با نام احتمالی گلکسی فولد تنها 1 ماه فاصله خواهیم داشت. همگی می‌دانیم که با گذر زمان همواره به موعد برگزاری این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم؛ چرا که اوایل وقت امروز تصاویر مطبوعاتی هندست‌های گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس به نمایش گذاشته شدند.

بعلاوه همان‌طور که یک خبرچین با نام Ice Universe نیز اشاره کرد؛ سامسونگ برای مراسم رونمایی یک تیزر ویدیویی را تولید نموده و در آن به ایده خود در زمینه نوآوری اسمارت‌فون و خصوصا مقوله طراحی اشاره می‌کند. سامسونگ از جوانب مختلف در وضعیت رقابتی قرار دارد. ویدیوی مذکور به برخی ویژگی‌های شاخص باتری گوشی‌های جدید شامل ظرفیت بالاتر یا شارژ سریع‌تر آن اشاره می‌کند. سال گذشته گوشی گلکسی S9 با یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی عرضه شد؛ در حالی‌که گلکسی S9 پلاس از یک باتری بزرگ‌تر 3500 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. شایعات قبلی نشان می‌دهند که گلکسی S10 پلاس به‌همراه یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی ارایه خواهد شد؛ در حالی‌که گلکسی S10 با باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین بر اساس گزارشات، گوشی گلکسی S10E نیز از یک باتری داخلی 3100 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

هندست‌های سری گلکسی S10 سامسونگ از نمایشگرهای حفره‌دار جهت استقرار دوربین جلویی بهره می‌گیرند (گلکسی S10 پلاس دارای 2 دوربین جلویی خواهد بود). گوشی رده‌پایین گلکسی S10E از پیکره‌بندی دوربین دوگانه استفاده می‌کند؛ در حالی‌که سایر مدل‌ها با دوربین‌های پشتی سه‌گانه روانه بازار خواهند شد. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها نسخه 5G گلکسی S10 نیز طی 3 ماهه نخست امسال معرفی می‌شود.

بنا بر اعلام تیزر ویدیویی، مراسم رونمایی در روز 21 فوریه برگزار خواهد شد؛ زیرا در آسیا تقویم زمانی به روز آینده منتقل می‌شود؛ در حالی‌که بر اساس تقویم ایالات‌متحده این مراسم کماکان در روز 20 فوریه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH