آنر View 20

۴ دلیل برای آنکه آنر View 20 را بخریم

بازار اسمارت فون‌ها به یکی از پرسودترین مارکت‌های دنیا تبدیل شده و برای همین تولیدکنندگان بسیاری موبایل‌های هوشمند مخصوص خود را معرفی می‌کنند. تقریبا هر ماه شاهد یک یا چند دیوایس جدید هستیم که به بازار عرضه می‌شوند و این موضوع انتخاب را برای کاربران دشوارتر می‌کند. در نتیجه باید با مدل‌های مختلف آشنا شوید و ویژگی‌های هر یک را بشناسید. در این نوبت قصد داریم تا با موبایل جدید خانواده آنر به‌نام View 20 بیش‌تر آشنا شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی و نمایشگر

آنر View 20

دیزاین یکی از دلایل خرید گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید و در حقیقت کلید موفقیت اسمارت فون‌ها طراحی خاص است. به‌خاطر همین آنر در محصول خود از دیزاین مدرنی بهره برده که نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند و به یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید آنر View 20 مبدل شده. نمایشگر حفره‌دار ترندی جدید در دنیای موبایل‌ها است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به حداقل می‌رساند و ظاهری جذاب برای اسمارت فون رقم می‌زد. فریم‌های آلومینیومی مقاومت دستگاه را افزایش داده و حس خوبی هنگام لمس به کاربر منتقل می‌نماید. در قاب پشت هم تغییرات وسیعی رخ داده. شیشه‌ای خاص که در زوایای مختلف شمایلی خاص پیدا می‌کند. سنسورها و دوربین نیز شکلی زیبا و چشم‌گیر به آنر View 20 بخشیده و آن را به دستگاهی متفاوت بدل نموده. گفتنی‌ست نسبت تصویر باعث افزایش خوش‌دستی گوشی شده و با وجود نمایشگر غول‌پیکر، آنر View 20 به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد.

صفحه‌نمایش را فراموش نکنیم. تولیدکننده از یک دیسپلی تقریبا ۶.۵ اینجی بهره برده که دیدن فیلم‌ها و تجربه‌ بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین این پنل به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و به این ترتیب قادر به دیدن پیکسل‌ها نیستید و محتواها با کیفیت بالا پخش خواهند شد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

آنر View 20

در واقع پردازنده، کلاس یک دستگاه را مشخص می‌کند. با این حال، چنین جمله‌ای برای آنر View 20 صادق نیست. چراکه با توجه به قیمت نسبتا کم، محصول هوآوی از آخرین چیپست شرکت بهره می‌گیرد و از قدرتی کم‌نظیر برخوردار است. کایرین ۹۸۰ از معماری ۷ نانومتری سود می‌برد که مصرف پردازنده را کاهش داده و عمر بیش‌تری را برای باتری رقم می‌زد. این تراشه از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های فروشگاه گوگل برمی‌آید و حتی در حین انجام سنگین‌ترین کارها با لگ یا کندی مواجه نمی‌شوید. همین ویژگی آنر View 20 را به انتخاب اول گیمرها تبدیل کرده. گفتنی‌ست هوآوی فن‌آوری هوش مصنوعی را در این چیپست به‌کار گرفته تا گوشی بعد از مدتی علاقه‌مندی‌های کاربر را تشخیص داده و براساس آن‌ها دستگاه را تنظیم نماید.

مقدار حافظه‌ را از یاد نبریم. کمپانی تولیدکننده این مدل را در سه ورژن به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین  نسخه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار ۸ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود که نیاز هر کسی را برآورده می‌سازد. می‌توانید اطلاعات زیادی را در گوشی‌تان ذخیره کنید و از محتواهای مختلف استفاده نمایید. همچنین عمل مالتی‌تسکینگ بدون مشکل انجام می‌گیرد.

نگارش نهم پلت‌فرم گوگل مهمان آنر View 20 شده و قابلیت‌های آن را افزایش داده. در این ورژن بهینه‌سازی‌هایی برای افزایش عمر باتری و بالا بردن سطح امنیت انجام شده که اندروید پای را نسبت به نگارش‌های پیشین یک پله بالاتر قرار می‌دهد. رابط کاربری مخصوص هوآوی هم در کنار سیستم‌عامل گوگل به‌چشم می‌خورد و در این صورت آنر View 20 مبدل به انتخاب اول حرفه‌ای‌ها خواهد شد.

دوربین‌

آنر View 20

دوربین برای بسیاری از کاربران دلیلی برای خرید یک گوشی هوشمند به‌شمار می‌آید و آنر View 20 نیز از این قاعده مستثنی نیست. سازنده از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در قاب پشت بهره گرفته که با یاری حس‌گر سنجش عمق قادر به عکس‌برداری پرتره به‌صورت حرفه‌ای خواهد بود. این دوربین‌ها تصاویری کم‌نظیر و جذاب می‌گیرند که از جزئیات زیادی برخوردار هستند و حتی یوزرهای حرفه‌ای را نیز راضی می‌نمایند. با توجه به دریچه دیافراگم سنسور، در شرایط نوری ضعیف هم قادر به عکس‌برداری خواهید بود. تکنولوژی هوش مصنوعی عمل عکاسی را راحت‌تر می‌کند و در مدت زمان کم‌تری می‌توانید تصاویری حرفه‌ای ثبت نمایید. امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K نیز فراهم گشته تا خاطرات خود را با کیفیتی بالا ثبت کنید. از طرفی دوربین اصلی آنر View 20 با بهره‌گیری از تکنولوژی gyro-EIS حتی در حین حرکت نیز ویدیوهای نسبتا بی‌نقصی می‌گیرد.

دوربینی ۲۵ مگاپیکسلی در قاب جلو قرار گرفته تا آنر View 20 گزینه‌ای مناسب برای عاشقان سلفی به‌حساب بیاید. این سنسور عکس‌های شفاف، پرنور و چشم‌گیری ثبت می‌کند و قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن فول اچ‌دی است. در نتیجه می‌توانید با دوستان‌تان تماس تصویری برقرار نمایید و با همکاران خود در اسکایپ ارتباط برقرار کنید.

باتری

آنر View 20

باتری یکی از اساسی‌ترین مشکلات اسمارت فون‌ها به‌حساب می‌آید. ولی آنر View 20 با دیگر مدل‌ها تفاوت دارد. این گوشی چینی از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر سود می‌برد که با توجه به پردازنده کم‌مصرف و سیستم‌عامل بهینه عمر بالایی خواهد داشت. به این ترتیب تا ساعت‌ها قادر به استریم ویدیو و تجربه بازی‌ها خواهید بود. ناگفته نماند تولیدکننده فن‌آوری شارژ سریع را برای آنر View 20 تدارک دیده تا دیگر وقت‌تان تلف نشود و در مدت زمان کم‌تری باتری گوشی فول‌شارژ می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH