به‌روزرسانی اندروید پای در اگوست برای گوشی‌های گلکسی M10 و M20 عرضه خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اسمارت‌فون گلکسی M20 دارای رابط کاربری جدید سامسونگ خواهد بود، اما در واقع بر روی نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید اوریو. به‌روزرسانی اندروید پای با فاصله‌ای نسبتا طولانی در ماه اگوست برای این گوشی منتشر خواهد شد. در این خصوص کره‌ای‌ها دست به انتشار یادداشتی زده‌اند که در آن برنامه‌ریزی شرکت برای عرضه به‌روزرسانی بر روی اسمارت‌فون‌های تولیدی خود آمده و تاریخ ذکر شده نیز برای گوشی‌های هوشمند گلکسی M10 و M20 به ثبت رسیده است.

براساس اخبار گلکسی M10 دارای پردازنده اگزینوس 7872 به همراه 2 یا 3 گیگابایت رم و گلکسی M20 دارای پردازنده اگزینوس 7885 به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از این دو مدل در پایان ماه میلادی جاری به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. گلکسی M10 و M20 تنها به صورت آنلاین از طریق فروشگاه‌های سامسونگ و آمازون به قیمت ده و پانزده هزار روپیه در هند قابل خرید خواهند بود.

در خصوص دیگر اسمارت‌فون‌های سامسونگ که در لیست شرکت برای دریافت به‌روزرسانی اندروید پای هستند، باید به پرچم‌داران پیشین کره‌ای‌ها گلکسی S8 و نوت 8 اشاره شود که در فوریه آپدیت خواهند شد. در نوبت‌های بعدی به ترتیب هندست‌های سری A برای ماه مارس و سری J برای اپریل قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH