اطلاعات جدیدی از هواوی P30 و مدل پرو منتشر شد

گزارشات رسیده از طرف افرادی که از نمونه‌های مهندسی شده هواوی P30 استفاده می‌کنند، حکایت از بازطراحی پنل جلویی اسمارت‌فون دارد. اولین تغییر در این خصوص مربوط به استفاده از پنل‌های اولد در دو مدل معمولی و پرو می‌شود. ضرورت این مساله بیشتر به خاطر به کارگیری حسگرهای اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش است.

در حالی که با توجه به استفاده از اسکنرهای سه‌بعدی تشخیص چهره گمان می‌رفت شاهد بریدگی بزرگتری در بالای صفحه نمایش باشیم، اما از مدل قطره‌ای ناچ در هر دو مدل استفاده خواهد شد. هواوی P30 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و مدل پرو صفحه نمایشی 6.5 اینچی خواهند داشت.

در خصوص دوربین گفته می‌شود که مدل معمولی از همان ترکیب دوربین سه‌گانه به کار رفته در میت 20 پرو استفاده می‌کند. اما مدل پرو از دوربین جدیدی بهره‌مند خواهد شد که احتمالا شامل یک ماژولار پریسکوپ برای زوم اپتیکال بهتر می‌شود. این گوشی به احتمال فراوان از لنز جدید سونی با نام IMX607 استفاده خواهد کرد.

در خصوص پردازنده در هر دو گوشی شاهد حضور چیپست کایرین 980 خواهیم بود، با این تفاوت که رم مدل معمولی 8 و رم مدل پرو 12 گیگابایت است. همچنین مدل معمولی دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز خواهد بود. شرکت چینی برای پرچم‌داران جدید خود از همان شارژرهای 22.5 واتی استفاده خواهد کرد و خبری از شارژرهای 40 واتی میت 20 پرو نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH