اسمارت‌فون نوکیا 9 در روز 24 فوریه عرضه خواهد شد

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 رقابت کمپانی‌ها برای اعلام حضور خود در این کنفرانس شدت یافته است. برخی شرکت‌ها شامل سونی، شیائومی، ال‌جی، هواوی و اوپو خبر پیوستن به این مراسم را موردتایید قرار داده‌اند. جوهو سارویکاس نیز برگزاری مراسم رونمایی نوکیا در روز 24 فوریه را تائید کرد؛ بدین ترتیب HMD Global و اسمارت‌فون‌های نوکیا این شرکت جدیدترین اعضای ملحق شده به این مراسم محسوب می‌شوند.

جوهو سارویکاس در عوض استفاده از یک پوستر پر زرق‌وبرق یا دعوت‌نامه‌های رسانه‌ای معمول از الگوی نه‌چندان خوشایند “واقعی واقعی” کمپانی الهام گرفته است؛ روشی که در حال حاضر هیچ شرکتی به جز HMD از آن استفاده نمی‌کند. وی از طرفداران نوکیا درخواست کرد تا به رویداد شهر بارسلونا بپیوندند. این موضوع نشان می‌دهد که مراسم رونمایی احتمالا برای کلیه افراد سراسر جهان و کاربرانی که در شهر بارسلون حاضر نیستند نیز به‌صورت زنده بخش خواهد شد.

بر اساس شایعات HMD Global طی 2 سال گذشته طراحی و تولید چندین دستگاه را در دستور کار قرار داده است؛ اما تا این لحظه تنها خبر عرضه اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView به تایید رسیده است. بر اساس اطلاعات یک ویدیوی لو رفته، این هندست با پیکره‌بندی دوربین پشتی 5 گانه، سیستم‌عامل اندروید وان و نمایشگر بدون‌ناچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH