برخی کاربران از تخلیه سریع باتری گوشی وان‌پلاس 6T شکایت کرده‌اند!

برخی از کاربران گوشی وان‌پلاس 6T در شبکه اجتماعی ردیت اعلاک کرده‌اند که شارژ باتری گوشی‌شان به سرعت تخلیه می‌شود. برای مثال یکی از این کاربران با نام کاربری blamfablam، ادعا می‌کند، در طی یکی دو روز اخیر عمر باتری هندستش‌ عملا نصف شده است!

وان‌پلاس 6T

هرچند او تمام راه‌های احتمالی تخلیه باتری را مورد بررسی قرار داده است ولی این مسئله همچنان پابرجاست. او با محدود کردن بسیاری از برنامه‌های مظنون به مصرف شارژ باتری در پس زمینه، پاک کردن کش و به روزرسانی سیستم عامل به آخرین ساخت پیشنهادی توسط T-Mobile تلاش کرده بر این مشکل فائق آید ولی متاسفانه تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

یکی دیگر از دارندگان گوشی وان‌پلاس 6T گفته است که تا پیش از این ماجرا، میانگین زمان روشن بودن گوشی‌اش بین 6 تا 7 ساعت بوده است ولی اکنون به سختی به 4 ساعت می‌رسد و مجبور است دوباره آن را شارژ نماید. این درحالی است که گوشی وان‌پلاس 6T با استفاده از باتری 3700 میلی‌آمپری در بین محصولات شرکت، از بیشترین ظرفیت باتری برخوردار است. لازم به ذکر است که گوشی وان‌پلاس 6 تنها به یک باتری 3300 میلی‌آمپری مجهز بود. از سوی دیگر نیز شرکت سازنده پیشتر در تبلیغات خود مدعی شده بود که فناوری شارژ سریع گوشی وان‌پلاس 6T، سبب صرفه جویی در وقت کاربران خواهد شد زیرا تنها در عرض کمتر از 30 دقیقه باتری آن را برای استفاده معمول در یک روز کاری شارژ خواهد کرد!

به علاوه نکته دلسرد‌کننده دیگر در این بین این است که نه تنها شارژ باتری به سرعت تخلیه می‌شود بلکه خود هندست نیز کاملا گرم می‌شود. البته به گفته کاربر معترض، همه این مشکلات بعد از بازگردانی گوشی به تنظیمات حالت کارخانه برطرف شده است. اما اگر به هر دلیلی کاربری مایل نباشد گوشی را به تنظیمات کارخانه ریست نماید مجبور است تا زمان عرضه یک به‌روزرسانی جدید توسط شرکت برای رفع این باگ مهم، که شاید تا مدتی به طول بیانجامد، دندان روی جگر بگذارد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH