معرفی سایت ساز سی می پلاس

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت، زندگی ما بیش از هر زمان دیگری در فضای مجازی سپری می‌شود. به همین دلیل، کسب و کارها برای جذب مشتری بیشتر در فضای مجازی با هم به رقابت مشغول شده اند.

این روزها که هر کسی در تلاش برای بازدید بیشتر پیج های خود در فضاهای مجازی است، هر روز شاهد فیلتر شدن یکی از شبکه های مجازی هستیم و عملا تلاش ما پس از مدتی بی نتیجه خواهد بود؛ در ضمن اینکه بعد از فیلتر شدن به اطلاعاتی که قبلا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بودیم  دسترسی نخواهید داشت.

اگر سری به اینترنت بزنید می‌بینید که سایت های شرکتی و فروشگاه‌های آنلاین مثل قارچ رشد کرد‌ه‌اند. هر کسب و کاری، از بیزنس‌های کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ، برای رشد کسب و کار خود، افزایش مشتریان، فعالیت وسیع‌تر و محدود نبودن به یک منطقه جغرافیایی، یک فروشگاه اینترنتی و یا صفحه شخصی برای خود راه انداخته‌اند.

بهترین راه حل برای صاحبان مشاغل جهت معرفی و رشد کسب و کار خود و همچنین افزایش مشتریان ساخت سایت  است. طراحی سایت شرکتی و ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از راه‌هایی است که کسب و کارها می‌توانند از این طریق صدای خود را به جمع وسیعی از افراد برسانند.

طراحی سایت حرفه ای به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد؛ اگر بیزنس شما یک وب سایت معتبر و ثبت شده، وبلاگ و یک برند شناخته شده نداشته باشد کمتر مورد توجه مشتریان قرار ‌می‌گیرد.

پیشنهاد ما به شما برای طراحی سایت شرکتی و فروشگاه آنلاین، سایت ساز سی می پلاس است. شما می توانید به راحتی با سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس بدون اینکه کسی را استخدام کنید و هزینه زیادی بابت طراحی سایت شرکتی و یا فروشگاه اینترنتی پرداخت کنید و یا ساعت ها دوره آموزش برنامه نویسی را طی کنید، سایت خود را بسازید. با استفاده از سایت ساز سی می پلاس تنها با کشیدن المان‌های مختلف به داخل صفحه، می‌توانید سایت دلخواهتان را طراحی کنید.

سایت ساز چیست؟

در حقیقت سایت ساز، یک نرم افزار تحت وب و کاملا آنلاین است که کار طراحی سایت را برای کاربران بسیار ساده کرده است؛ و همه ابزارهایی که برای طراحی سایت حرفه ای به آن نیاز دارید را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد. سی می پلاس هم یک سایت ساز پیشرفته است که برای ساخت سایت با آن، به هیچ گونه دانش تخصصی درباره طراحی سایت و برنامه نویسی نیاز ندارید و تنها با کشیدن و رها کردن می‌توانید صفحه شخصی، فروشگاه اینترنتی و یا وب سایت شرکتی خود را به شکل دلخواه خود طراحی کنید. برتری استفاده از سایت سازها و فروشگاه سازها در طراحی سایت ارزان در عین سادگی است.

برخی از ویژگی های سایت سازها

ویرایشگر بصری

سایت سازها معمولا یک رابط کاربری بصری دارند؛ یعنی شما می‌توانید با کشیدن المان‌های مختلف و رها کردن آن‌ها در فضای دلخواه به سادگی سایت یا صفحه شخصی خود را طراحی کنید، برای آن منو بسازید، اسلایدر تعیین کنید، هدر درست کنید و… . به این ترتیب ساخت سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و یا صفحه شخصی، به سادگی کشیدن و رها کردن المان‌هاست.

سهولت استفاده و مدیریت آسان

استفاده از سامانه‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمی دشوار است؛ زیرا در این CMS ها از زبان تخصصی استفاده شده است و گاهی حتی لازم است افزونه‌ها و یا کدهایی به قالب اصلی اضافه شود، که این کار برای افرادی که دانش تخصصی در این زمینه ندارند بسیار سخت است. در مقابل استفاده از سایت سازها بسیار ساده است زیرا شما برای طراحی وب سایت به هیچ دانش خاص برنامه نویسی نیازی ندارید و تنها با استفاده از ابزارهای بصری، می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

میزبانی وب

برای اینکه سایت و یا صفحه شخصی شما در دنیای اینترنت قرار بگیرد و کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند باید برای آن نام دامنه تعیین کرده و هاست و میزبانی خریداری کنید. سایت سازها برای راحتی کاربران خود، خدمات میزبانی وب را خودشان برای آن‌ها انجام می‌دهند. سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس هم این خدمات را برای شما انجام می‌دهد و دامنه سایت شما را ثبت می‌کند. بنابراین شما برای راه‌اندازی سایت خود به هیچ اقدام دیگری نیاز ندارید.

در پایان باید بگوییم این شما هستید که با توجه به نیاز خود، هزینه‌ای که می‌توانید بپردازید، دانشی که در زمینه طراحی سایت دارید، اندازه سازمان خود و ابزارهایی که در وب سایت خود نیاز دارید، باید  یکی از این گزینه های طراحی وب سایت را انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما این است که اگر کسب و کار کوچک و یا متوسطی دارید و ضمنا دانش خاصی در زمینه طراحی سایت ندارید بهتر است ساخت سایت خود را به سایت سازها بسپارید تا بدون هیچ دغدغه‌ای برای طراحی، میزبانی و … به سرعت سایت خود را تحویل بگیرید.

سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH