رندر رسمی گلکسی S10 پلاس سامسونگ منتشر شد

اگرچه تا رونمایی از پرچم‌داران جدید سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است، اما هنوز هم بازار اخبار و شایعات در رابطه با این پرچم‌داران بسیار داغ است. به‌تازگی وب‌سایت 91Mobiles به کمک لودهنده معروف ایوان بلاس، یک رندر رسمی از گلکسی S10 پلاس را منتشر کرده است که جزییات طراحی این تلفن همراه را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

رندری که به‌تازگی منتشر شده است را می‌توان نسخه واقع‌گرایانه‌تر رندر گلکسی S10 پلاس دانست که پیش‌تر با 4 دوربین اصلی منتشر شده بود. همان‌طور که مشخص است در تصویر جدید در بخش جلویی یک دوربین دوگانه و در بخش پشتی اسمارت‌فون می‌توان سه سنسور دوربین را مشاهده کرد. تاریخ درج شده روی نمایشگر در این رندر 8 مارس را به نمایش می‌گذارد، از آن‌جا که این اسمارت‌فون بیستم فوریه معرفی خواهد شد می‌توان این تاریخ را زمان عرضه گلکسی S10 پلاس به بازار دانست.

همان‌طور مشخص است، دوربین دوگانه قرار گرفته در پنل جلویی، در یک حفره درون نمایشگر تعبیه شده است. به احتمال زیاد سنسور دوم در دوربین سلفی علاوه بر استفاده در سیستم تشخیص چهره، قابلیت‌های دیگری را نیز به همراه خواهد داشت که امیدواریم یکی از آن‌ها ثبت تصاویر با زاویه گسترده باشد.

حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر نسبت به نسخه‌های قبلی کاهش چشم‌گیری داشته است، از این رو می‌توان حدس زد که نسبت نمایشگر به کل پنل جلویی در این هندست بیش‌تر از گلکسی S9 پلاس خواهد بود. نمایشگر مورد استفاده در گلکسی S10 پلاس از نوع امولد بوده و وضوح آن +QHD خواهد بود.

در بخش پشتی این اسمارت‌فون از رنگ سفید مرواریدی استفاده شده است که بخش‌هایی از آن به رنگ قرمز و آبی متمایل شده است. مهم‌ترین ویژگی این بخش از گلکسی S10 پلاس دوربین اصلی آن است که از سه سنسور تشکیل شده است. در کنار این سه سنسور نیز می‌توانیم فلاش LED و سنسور پایش ضربان قلب را مشاهده کنیم. در نسخه‌های قبلی این پرچم‌دار در این بخش شاهد استفاده از سنسور اسکنر اثر انگشت نیز بودیم، اما مطابق اخبار و شایعات، سامسونگ قصد دارد در این مدل از سنسور التراسونیک ادغام شده با نمایشگر استفاده کند. نبود سنسور اسکنر شبکیه چشم در این مدل، یکی دیگر از تغییراتی است که سامسونگ در نظر دارد در گلکسی S10 پلاس اجرا کند.

سامسونگ مراسم رونمایی رسمی از خانواده گلکسی S10 را در تاریخ 20 فوریه برگزار خواهد کرد. در این مراسم سه مدل مختلف از این خانواده با اندازه‌های 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی رونمایی خواهد شد. تمامی اعضای خانواده گلکسی S10 از چیپست اسنپدارگون 855 و یا اگزینوس 9820، با توجه به بازار فروش استفاده خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH