عرضه 2 مدل ارتقایافته نوکیا 5.1 پلاس در روز 7 فوریه

اسمارت‌فون نوکیا X5 طی ماه جولای و ابتدا در کشور چین معرفی شد و بعدها با نامی متفاوت تحت‌عنوان نوکیا 5.1 پلاس در دسترس سایر مناطق جهان نیز قرار گرفت. اکنون HMD Global، کمپانی فنلاندی تولیدکننده اسمارت‌فون‌های نوکیا اعلام کرده که 2 مدل جدید نوکیا 5.1 پلاس ظرف چند روز آینده روانه بازار خواهند شد.

گوشی‌های جدید نوکیا 5.1 پلاس در مقایسه با مدل‌ اولیه از ظرفیت حافظه بیش‌تری برخوردار هستند. نخستین مدل این هندست با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید شد. فروش آنلاین مدل‌های ارتقایافته نوکیا 5.1 پلاس از روز 7 فوریه آغاز خواهد شد؛ در حالی‌که عرضه هندست‌های مذکور در فروشگاه‌های فیزیکی از روز 12 فوریه شروع شده و اکنون این فرآیند تنها در هندوستان اجرایی می‌شود.

ارزان‌ترین مدل گوشی‌های جدید از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره‌مند بوده و با قیمت حدودا 200 دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی‌که نسخه گران‌قیمت‌تر با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید شده و 230 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

با توجه به ارزش‌افزوده و سایر اشکال مالیاتی در اروپا انتظار می‌رود که هندست‌های مذکور در این قاره با قیمت‌های بالاتری عرضه شوند؛ اگرچه این اختلاف چندان چشمگیر نخواهد بود. صرف‌نظر از ظرفیت حافظه، میان مدل پایه نوکیا 5.1 پلاس و 2 هندست جدید هیچ‌گونه تفاوت دیگری وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH