ویژگی‌های شگفت‌انگیز دوربین سلفی گلکسی S10 در بخش عکس و فیلم

گفته می‌شود سامسونگ در اسمار‌ت‌فون‌های گلکسی S10 دست به تغییراتی در الگوریتم دوربین گوشی‌های خود می‌زند که دوربین این گوشی‌ها را نه تنها در بازار بی‌رقیب خواهد کرد، بلکه گامی رو به جلو برای فناوری دوربین گوشی‌های هوشمند محسوب خواهد شد. استفاده گسترده از هوش مصنوعی در کنار تغییرات ذکرشده، کیفیت خروجی تصاویر را در مقایسه با دوربین‌های استلار امروزی چند برابر بهتر خواهد کرد.

اما این تنها خبر مربوط به دوربین پرچم‌داران جدید سامسونگ نیست. در برخی رسانه‌های چینی آمده است که به احتمال فراوان گلکسی S10E بهره چندانی از تغییرات گسترده سامسونگ در این زمینه نخواهد برد و در بخش دوربین اصلی و سلفی میراث‌دار دوربین اسمارت‌فون گلکسی نوت 9 خواهد شد. از طرف دیگر گلکسی S10 و مدل پلاس در دوربین سلفی خود از قابلیت فیلم‌برداری 4K و لرزش‌گیر اپتیکال بهره‌مند خواهند شد.

دوربین اصلی این دو گوشی نیز از سه سنسور تشکیل خواهد شد؛ یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی واید و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو. در این خصوص نیز شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سامسونگ از یک فناوری که تلفیقی از OIS و EIS محسوب می‌شود، استفاده خواهد کرد که کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بهبود خواهد بخشید.

در هر صورت حدودا دو هفته تا 8 مارس زمان رونمایی از این گوشی باقی مانده است. برخی از خبرگزاری‌ها امروز ادعا کردند که پیش‌فروش پرچم‌داران جدید سامسونگ از 26 فوریه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH