نقشه‌های درونی بیشتری به Apple Maps اضافه شد

هنگامی که صحبت از نقشه در گوشی‌های هوشمند می‌شود، ‌نرم‌افزارهای زیادی به ذهن خطور می‌کنند که به کاربران در یافتن راه‌ها کمک می‌کنند. اپلیکیشن‌هایی مانند Google Maps، ویز و Apple Maps از جمله شاخص‌ترین برنامه‌ها در این زمینه هستند. اما وجود برخی مکان‌های بزرگ مانند فرودگاه‌ها و برخی ساختمان‌ها ضرورت وجود نقشه‌های درونی این مکان‌ها را نیز بر همگان مشخص کرده است.

در همین راستا Apple Maps اقدام به افزایش تعداد نقشه‌های درونی ساختمان‌ها و مکان‌های بزرگ کرده است. در گزارشی توسط MacRumors آمده است که اپل با افزودن تعدادی فرودگاه و مراکز خرید در آمریکا و استرالیا نقشه‌های درونی اپلیکیشن خود را افزایش داده است. البته که هنوز نمی‌توان ادعا کرد نقشه تمامی فرودگاه‌ها در این نرم‌افزار وجود دارد، اما افزایش همین تعداد محدود نیز خبر بسیار خوبی برای کاربران است.

به غیر از نقشه‌های داخلی، مسیرهای عبور نیز در Apple Maps به‌روزرسانی شده‌اند. قابل ذکر است این تغییرات به صورت خودکار عمل می‌کنند و نیازمند اقدام خاصی توسط کاربر نیستند. به عبارت دیگر اگر در حال گذر از مسیر یا مکانی باشید که نقشه و یا مسیر عبور آن در Apple Maps موجود باشد، نرم‌افزار به صورت خودکار آن را نمایش خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH