قیمت سری جدید آیفون در سال 2019 افزایش نمی‌یابد!

بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده، شرکت اپل قصد دارد اواخر همین سال، سه نوع مدل مجزای آیفون عرضه کند. گویا مدل‌های جدید، جانشین آیفون XR، XS و XS Max خواهد شد. اگر اطلاعات منتشرشده در سایت Droid Shout صحت داشته باشد، قیمت سه گوشی جایگزین در سال 2019، هیچ تغییری نکرده و برابر با قیمت همان گوشی‌های قبلی خواهد بود.

در این صورت باید گوشی iPhone XR به قیمت 749 دلار و iPhone XI به قیمت 999 دلار به فروش برسد. همین‌طور به نظر می‌رسد فروش iPhone XI Max و آیفون‌های مشابه از 1099 دلار آغاز شود.

در چند ماه گذشته، اپل با مشکل کاهش فروش آیفون، در سراسر جهان مواجه شده است؛ مسئله‌ای که عمدتاً از قیمت‌های بالای این شرکت ناشی می‌شود. بااین‌حال در ایالات‌متحده فروش آیفون تحت تأثیر قیمت آن قرار نگرفته است؛ چون شواهد نشان می‌دهد که 189 میلیون کاربر از آن استفاده کرده‌اند. با توجه به مشکلات ذکرشده، تصمیم شرکت اپل برای عدم افزایش قیمت گوشی‌ها جای تعجب ندارد و بسیار منطقی است.

سری جدید اپل تقریباً 6 ماه بعد عرضه می‌شود؛ درنتیجه نوسان قیمت‌های ارایه‌شده، قبل از عرضه کامل گوشی‌ها، امری طبیعی است ولی توجه داشته باشید که به‌طورکلی قیمت بین‌المللی مدل‌های جدید کاهش می‌یابد. اپل نیز اعلام کرده است که جهت افزایش فروش، قیمت‌ها را در مارکت‌های خاصی کاهش خواهد داد.

سایت Droid Shout، پس از تأیید شایعاتی در مورد قابلیت سری جدید، اعلام می‌کند که آیفون XI و XI Max دارای صفحه‌نمایش OLED با بریدگی کوچک‌تر هستند. از طرفی گوشی جانشین آیفون XR دارای پنل LCD دیگری است که بریدگی صفحه آن کوچک‌تر نخواهد بود.

همانند نسل کنونی گوشی‌های اپل، آیفون XR نیز در سال 2019 از تنوع گسترده رنگ برخوردار می‌شود. درنهایت وضعیت پوشش سری جدید آیفون نسبت به قبل بهتر شده و براق و بی‌عیب و نقص خواهد شد. Droid Shout ادعا می‌کند که پروتوتایپ‌هایی با پورت USB-C در حال آزمایش هستند؛ همچنین احتمالاً پورت Lightning دست‌نخورده باقی می‌ماند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در آیفون XR و XI، دوربین دوگانه و در XI Max سه سنسور پشتی تعبیه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH