مچ‌بندهای هوشمند

با بهترین مچ‌بندهای هوشمند در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان آشنا شوید

هر ساله گجت‌های متعددی به بازار عرضه می‌شوند و هر یک از آن‌ها به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی مجهز هستند. با کمک برخی می‌توانیم سرگرم شویم، به انجام کارهای حرفه‌ای خود بپردازیم یا غذا بپزیم. اما اگر بخواهید در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید و اطلاعات دقیقی از میزان فعالیت روزانه خود داشته باشید، در نتیجه نیاز به یک مچ‌بند هوشمند دارید. این دستگاه‌ها از سنسورهای زیادی سود می‌برند و با کمک فن‌آوری بلوتوث دیتاهای خود را با موبایل به اشتراک می‌گذارند. اگر به‌دنبال خرید یکی از همین گجت‌ها هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


فیت بیت Charge 2

مچ‌بندهای هوشمند

فیت‌بیت یکی از برترین سازندگان اسمارت بندها به‌شمار می‌رود و تا حالا از دیوایس‌های جذاب و باکیفیتی پرده برداشته. Charge 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از بندی ضدحساسیت و اسپرت بهره برده که هنگام پوشیدن مچ‌بند حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و بسیار راحت است. صفحه‌نمایشی از نوع اولد برای‌تان تدارک دیده شده تا حتی در زیر نور خورشید قادر به دیدن متون باشید. گفتنی‌ست سنسور شمارش‌گر ضربان قلب هم به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب می‌توانید در هر ثانیه از وضعیت قلب خود مطلع شوید. مقاومت در برابر آب باعث شده تا Charge 2 در مکان‌های مرطوب و زیر باران قابل استفاده باشد. محصول فیت‌بیت کاربر را از نوتیفیکشن‌های اپلیکیشن‌های مختلف، تماس‌های دریافتی و پیامک‌ها باخبر می‌کند و در نتیجه هیچ خبری را از دست نمی‌دهید! امکان تنظیم هشدار هم در نظر گرفته شده تا صبح‌ها با ویبره مچ‌بند بیدار شوید. تولیدکننده برای گجت خود از یک باتری با ظرفیت بالا بهره برده و برای همین Charge 2 با یک‌بار شارژ تا چندین روز دوام خواهد آورد.

قیمت: ۲ میلیون تومان

گارمین Vivosmart 3

مچ‌بندهای هوشمند

طراحی زیبا و ساده دلیلی برای خرید این دیوایس محسوب می‌شود و آن را به مدلی چشم‌نواز در بین رقبا تبدیل کرده. برند سیلیکونی و ضدحساسیت Vivosmart 3 استفاده طولانی‌مدت از مچ‌بند گارمین را ممکن می‌سازد و حتی در هنگام خواب نیز می‌توانید از این محصول بهره بجویید. شرکت سازنده نمایشگری با تکنولوژی اولد و لمسی را برای دستگاه مذکور تدارک دیده تا با اسمارت بند تعامل داشته باشید و با یک اشاره اطلاعات مختلف را مشاهده کنید. شمار‌ش‌گر ضربان قلب هم فراهم آمده و به این ترتیب قادرید در هر لحظه وضعیت سلامتی‌تان را بررسی نمایید. ویژگی‌هایی مانند محاسبه مسافت طی شده، نمایش کالری مصرفی و شمارش گام‌ها Vivosmart 3 را به گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به ورزش بدل می‌کند. گارمین از یک باتری با عمر نسبتا بالا در گجت خود استفاده نموده تا شما چندین روز بتوانید از Vivosmart 3 بهره بگیرید.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

مای‌کرونوز ZeFit3

مچ‌بندهای هوشمند

صفحه‌نمایش لمسی و رنگی ZeFit3 آن را از بیش‌تر مچ‌بندهای هوشمند در این رنج قیمتی متمایز می‌کند و به دیوایسی چشم‌گیر تبدیل شده است. مقاومت در برابر عوامل مختلف باعث گشته تا محصول مای‌کرونوز در موقعیت‌های گوناگون کارایی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که کجا باشید، ZeFit3 در هر شرایطی وضعیت سلامتی‌تان را چک می‌نماید. به‌لطف فن‌آوری بلوتوث از نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌های مختلف، تماس‌های دریافتی و پیامک‌ها باخبر می‌شوید. امکان تنظیم هشدار نیز تدارک دیده شده تا به‌عنوان مثال صبح‌ها با ویبره مچ‌بند هوشمند از خواب بیدار شوید. قابلیت‌هایی مانند: شمارش گام، محاسبه مسافت طی شده، نمایش کالری مصرفی و هشدار عدم تحرک ZeFit3 را به گزینه‌ای مطلوب برای ورزشکاران مبدل می‌کند. گفتنی‌ست باتری این دیوایس از عمر بالایی برخوردار هست و با استفاده مداوم تا چندین روز دوام می‌آورد.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

آی‌هلث AM4

مچ‌بندهای هوشمند

تولیدکننده از یک نمایشگر نسبتا بزرگ در این دیوایس بهره برده که دیدن محتواها و متون را راحت‌تر می‌کند. مقاومت در برابر آب باعث گشته تا AM4 در شرایط گوناگون مثل باران کارایی خود را حفظ نماید. امکان تنظیم هشدار هم در نظر گرفته شده و به این ترتیب می‌توانید صبح‌ها با ویبره مچ‌بند هوشمند بیدار شوید. ناگفته نماند محصول آی‌هلث همواره گام‌های شما را می‌شمارد، کالری مصرفی‌تان را نشان می‌دهد و به محاسبه مسافت پیموده شده می‌پردازد. پس در هر لحظه قادرید از وضعیت سلامتی‌‌تان آگاه شوید. همچنین این گجت می‌تواند در هنگام شنا همراه‌تان باشد و فعالیت‌تان را زیر نظر داشته باشد. AM4 از یک باتری غول‌پیکر سود می‌جوید که عمر بالایی را برای آن رقم زده.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

Mi band 3

مچ‌بندهای هوشمند

دیزاین جذاب و مدرن یکی از ویژگی‌های مهم این مدل به‌شمار می‌رود. بند ضدحساسیت و نرم گجت استفاده طولانی‌مدت از آن را ممکن می‌سازد و حتی در هنگام خواب قادرید از Mi band 3 بهره بگیرید. برخلاف نسل قبلی، شیائومی از یک نمایشگر نسبتا بزرگ و لمسی بهره برده که تعامل با مچ‌بند را ممکن می‌سازد و با یک اشاره می‌توانید قابلیت‌های مختلف Mi band 3 را فعال کنید. شمارش‌گر ضربان قلب هم به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب قادرید در هر ثانیه از وضعیت قلب‌تان آگاه شوید. خوش‌بختانه تولیدکننده از یک باتری با ظرفیت بالا بهره برده که عمری بسیار خوب را برای اسمارت بند به ارمغان آورده. گفتنی‌ست شیائومی قابلیت شمارش گام‌ها، محاسبه مسافت پیموده شده، نمایش کالری مصرفی و… را نیز فراهم نموده تا اطلاعاتی کامل در مورد میزان فعالیت‌تان داشته باشید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH