لپ‌تاپ‌ها

با بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمتی زیر 7 میلیون تومان آشنا شوید

با کمک کامپیوترها می‌توانیم به‌راحتی کارهای حرفه‌ای خود را انجام دهیم و از اپلیکیشن‌های کارآمد سود بجوییم. اما اگر بخواهید کامپیوتر را در کیف‌تان گذاشته و با خود به سفر ببرید، در نتیجه شما نیاز به یک لپ‌تاپ دارید. این دیوایس‌ها عموزاده‌های کامپیوترهای رومیزی محسوب می‌شوند و می‌توانند طیف گسترده‌ای از کارها را بدون نقص انجام دهند. به‌دنبال خرید چنین گجت‌هایی هستید، اما نمی‌دانید کدام مدل را بخرید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید، چراکه در این نوبت می‌خواهیم با بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمتی زیر ۷ میلیون تومان آشنا شویم.


لنوو Ideapad 320 – AX

لپ‌تاپ‌ها

برای این‌که بسیاری از برنامه‌ها بدون لگ و کندی اجرا شوند، تولیدکننده از پردازنده Core i5 اینتل بهره برده که قدرت بالایی به لپ‌تاپ می‌بخشد. همچنین ۶ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته تا عملکرد دیوایس تسریع یابد و قادر به اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها باشید. با خرید Ideapad 320 – AX یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی هم نصیب‌تان می‌شود که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند. پردازش‌گر گرافیکی NVIDIA با ۲ گیگابایت حافظه اجرایی فراهم گشته و نصب و تجربه بعضی از بازی‌های پرطرفدار را ممکن می‌سازد. لنوو برای محصول خود از یک نمایشگر تقریبا ۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره جسته که تماشای فیلم‌ها و بازی کردن گیم‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. بلندگوهای استریو نیز به‌‌چشم می‌خورند و شنیدن موسیقی‌ها را جذاب‌تر می‌کنند. در واقع آهنگ‌ها با شفافیت بالا و میزان باس مناسب پخش می‌شوند که نظر هر عاشق موزیکی را به‌سمت این مدل جذب می‌کند. ناگفته نماند باتری ۲ سلولی Ideapad 320 – AX با استفاده مداوم تا ساعت‌ها دوام خواهد آورد.

قیمت: ۷ میلیون تومان

اچ‌پی 15-bw096nia

لپ‌تاپ‌ها

می‌توان گفت محصولات اچ‌پی از طراحی زیبایی برخوردار هستند و بی‌تردید این مدل نیز از چنین قانونی پیروی می‌کند. دیزاین ساده و رنگ سفید 15-bw096nia نظر هر کسی را جلب می‌کند و آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی در بین رقبا می‌نماید. پردازنده‌ای از ای‌ام‌دی با ۱ مگابایت حافظه کش قلب تپنده لپ‌تاپ مذکور را تشکیل می‌دهد و قدرتی رضایت‌بخش به آن بخشیده. گفتنی‌ست کارهای روزمره و بخش بزرگی از برنامه‌های ویندوزی بدون لگ و کندی اجرا می‌شوند. ۴ گیگابایت رم در کنار ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی این اجازه را به شما می‌دهد تا بسیاری از اپلیکیشن‌ها را نصب کنید و در عین حال محتواهای مورد علاقه خود را ذخیره نمایید. پردازش‌گر گرافیکی Radeon 520 Graphics به‌همراه ۲ گیگابایت رم از پس برخی از بازی‌های ویندوزی برمی‌آید و می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. شرکت سازنده از یک دیسپلی ۱۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی سود گرفته که جذابیت بسیاری را برای 15-bw096nia رقم زده. اما یکی از دلایل اصلی برای خرید این دیوایس، عمر بالای باتری آن است. اچ‌پی لپ‌تاپ خود را به یک باتری غول‌آسای ۴ سلولی مجهز نموده که تا چندین ساعت دوام می‌آورد و به این ترتیب 15-bw096nia دیوایسی فوق‌العاده برای عاشقان سفر به‌حساب می‌آید. بلندگوهای استریوی داخلی موزیک‌ها را با وضوح و شفافیت بالا پخش می‌کنند و در نتیجه تجربه بازی‌ها در این گجت جذاب‌تر خواهد شد.

قیمت: ۵ میلیون تومان

ایسر Aspire ES1-432-P0GG

لپ‌تاپ‌ها

تولیدکننده پردازنده‌ای اقتصادی از اینتل را برای این لپ‌تاپ تدارک دیده و در نتیجه به‌راحتی می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید و اپلیکیشن‌های سبک را اجرا نمایید. ۲ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته که پرفورمنس دستگاه را تسریع داده و به شما امکان نصب طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را می‌دهد. در صورت خرید این مدل ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا قادر به حفظ و ذخیره اطلاعات شخصی و محتواهای مختلف باشید. پردازنده گرافیکی اینتل نصب و اجرای برخی از بازی‌ها را ممکن نموده و می‌توانید از برخی گیم‌های سرگرم‌کننده بهره‌مند شوید. با این همه، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت اچ‌دی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Aspire ES1-432-P0GG به‌شمار می‌آید که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌سازد. ایسر از یک باتری ۴ سلولی نیز سود جسته تا با یک‌بار شارژ ساعت‌ها قادر به استفاده از لپ‌تاپ باشید.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایسوس VivoBook X541NA – D

لپ‌تاپ‌ها

ایسوس از یک چیپست اقتصادی به‌همراه ۲ مگابایت حافظه کش و ۲ گیگابایت رم در VivoBook X541NA – D بهره برده تا اعمال روزمره و اپلیکیشن‌های سبک بدون نقص اجرا شوند. ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار داده و در نتیجه می‌توانید اطلاعات ضروری و محتواهای دل‌خواه‌تان را ذخیره نمایید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل هم اجازه نصب و اجرای برخی از بازی‌ها را به شما می‌دهد و قادرید به تجربه گیم‌های لذت‌بخش ویندوزی بپردازید. ولی مهم‌ترین دلیل برای خرید VivoBook X541NA – D، نمایشگر بزرگ آن است. تولیدکننده یک دیسپلی ۱۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی را فراهم کرده و به این ترتیب دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌ها جذاب‌تر خواهد شد. لپ‌تاپ مذکور به یک باتری ۳ سلولی نیز مجهز گشته که عمر بالایی را برای دستگاه رقم زده است. در این صورت تا ساعت‌ها می‌توانید با دیوایس کار کنید و از برنامه‌های کارآمد سود بجویید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

1 در مورد “با بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمتی زیر 7 میلیون تومان آشنا شوید”

  1. عید قیمت گرفتم میشد با 5تومن یه لپ تاپ گیمینگ خرید |: الان همون لپ تاپ شده 18تومن
    واقعا داریم به کجا میریم؟|: این بود ارمان های ما؟

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH