پشتیبانی سامسونگ گلکسی S10 پلاس از قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم

اخیرا یکی از اسناد موسسه‌های FCC و Bluetooth SIG نشان داد که سامسونگ گجت Gear IconX sequel را در آینده‌ای نزدیک ارایه خواهد کرد. همچنین سامسونگ گلکسی بادز احتمالا در قالب یک ابزارجانبی با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و همراه با 8 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد که در مقایسه با ظرفیت 4 گیگابایتی موجود در Gear IconX بیش‌تر است. از سوی دیگر گلکسی بادز نیز با یک کیس همراه با قابلیت شارژ این گجت روانه بازار می‌شود.

ماه گذشته اعلام شد که تصویر کنترلر مورد استفاده در ویدیوهای تبلیغاتی سامسونگ نشان‌دهنده گزینه‌ای است که پیرامون قابلیت پشتیبانی هندست‌های سری گلکسی S10 از مشخصه شارژ معکوس بی‌سیم اطلاعات جالبی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. شایعات پیش‌تر مطرح شده نشان دادند که این قابلیت جدید تحت عنوان Powershare ارایه خواهد شد. امروز به لطف انتشار یک تصویر مطبوعاتی توسط وب‌سایت WinFuture این موضوع موردتائید قرار گرفته است. این تصویر، کیس شارژ گلکسی بادز را بر روی قسمت پشتی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 پلاس نمایش می‌دهد.

سامسونگ گلکسی بادز می‌تواند با استفاده از مشخصه شارژ معکوس بی‌سیم در گوشی‌های سری گلکسی S10 شارژ شود

در حالی‌که اکنون مشخصه شارژ معکوس بی‌سیم در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ اما بایستی به‌خاطر داشت که باتری داخلی هندست‌های گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس انرژی موردنیاز جهت شارژ کیس گلکسی بادز یا گوشی دیگری با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را تامین می‌کند. به عبارت دیگر کاربران برای شارژ دستگاه‌های سازگار خود می‌توانند از یکی از پرچم‌داران جدید سامسونگ استفاده نمایند. اما با این اقدام مدت شارژدهی باتری گوشی شما تا حدودی کاهش خواهد یافت.

به منظور اطلاع از امکان شارژ سامسونگ گلکسی بادز توسط سایر پدهای شارژ بی‌سیم احتمالا بایستی تا زمان برگزاری مراسم رونمایی سامسونگ در روز 20 فوریه منتظر بمانیم. اندازه کیس شارژ احتمالا مانع از تطبیق آن با سیم‌پیچ‌های تعبیه شده در پدهای اختصاصی خواهد شد. تصویر منتشر شده در این مقاله نشان می‌دهد که سیم‌پیچ‌های مورد استفاده در سری گلکسی S10 با کیس حمل گلکسی بادز کاملا هماهنگ هستند. در صورت عدم پیاده‌سازی مشخصه شارژ بی‌سیم انتظار می‌رود که کیس حمل گلکسی بادز به‌همراه یک پورت USB جهت شارژ ارایه شود.

بر اساس گزارشات، سامسونگ گلکسی بادز (با شناسه SM-R170) در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد و با قیمت 149 یورو عرضه خواهد شد. با توجه به نرخ مبادلات فعلی این رقم معادل با 169.52 دلار آمریکا خواهد بود. با این‌حال ایربادز سامسونگ ضرورتا با چنین برچسب قیمتی در ایالات‌متحده به فروش نخواهد رفت. به گفته یک خبرچین، مشتریان مقیم برخی کشورهای خاص که تا قبل از روز 7 مارس نسبت به پیش‌سفارش یکی از گوشی‌های جدید سری گلکسی S10 اقدام نمایند؛ یک جفت گلکسی ایربادز را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود هندست‌های مذکور در روز 8 مارس روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH