جدیدترین پلتفرم لینکدین با نام تجربه استخدام هوشمند در راه است

شبکه اجتماعی کسب و کار لینکدین هم اکنون از سه ابزار مختلف Jobs (مشاغل)، Recruiter (استخدام کنندگان) و Pipeline Builder برای تعیین صلاحیت و استعداد کارجویان و ایجاد ارتباط بین آنها با صاحبان مشاغل استفاده می‌کند. با این حال لینکدین امروز به طور رسمی اعلام نمود که قصد دارد این سه ابزار را به یک پلتفرم واحد تبدیل نماید و آن را تجربه استخدام هوشمند نامیده است!

لینکدین

همچنین طی چند ماه آینده 15 قابلیت جدید را به بخش مشاغل و استخدام‌کنندگان خواهد افزود. این ویژگی‌های جدید سبب ساده‌ و کارآمد‌تر شدن فرایند کاری استخدام‌کنندگان خواهد شد. مهم‌ترین این ویژگی‌های استخدامی که در ماه‌های پیش‌رو به لینکدین افزوده خواهد شد، شامل موارد زیر است.

  • هنگامی که شما یک پروژه ایجاد می‌کنید، این امکان برایتان فراهم است تا نتایج تمام کانال‌‌های اطلاعاتی خود از جمله نتایج جستجو، متقاضیان مشاغل، رسانه‌ها و … را در زیر تب Talent Pool مشاهده و متقاضیان را مدیریت نمایید.
  • ویژگی نمایش اسلایدی پروفایل‌ سبب راحت‌تر شدن کار مشاهده و بررسی پروفایل متقاضیان خواهد شد و دیگر نیازی به کلیک به عقب و جلو نیست.
  • ویژگی call-to-action جدید در اپلیکیشن موبایلی لینکدین به هر فردی از همکاران شما در شرکت‌تان، اجازه می‌دهد تا با استفاده از بخش خوراک خبری (Newsfeed) شما، اخبار مربوط به در دسترس بودن یک فرصت شغلی را منتشر نمایند.
  • براساس متقاضیان، سوابق و نتایج جستجویی که شما با آنها در ارتباط هستید، تجربه استخدام هوشمند به طور خودکار شروع به ایجاد لیستی از کاندیدا‌های پیشنهادی برای شما و دسترسی بهتر و سریع‌تر به آنها می‌نماید.
  • هر فردی از اعضای تیم استخدام کننده می‌تواند تمام مکالمات و مصاحبه‌ها با افراد متقاضی را مشاهده نماید که سبب بهبود همکاری و افزایش کارایی و هماهنگی سازنده‌تر بین افراد خواهد شد.
  • ویژگی جدید دیگر در بخش مشاغل این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران پیام‌های رد درخواست را به متقاضیان به صورت جداگانه یا انبوه، تنها با چند کلیک ساده ارسال نمایند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH