موتو E5 پلاس

4 دلیل برای این‌که موتو E5 پلاس موتورولا را بخریم

اسمارت فون‌ به وسایلی ضروری در زندگی انسان‌ها تبدیل شده و از این رو تولیدکنندگان بسیاری به این حوزه پرسود وارد شده‌اند و هر ساله از مدل‌های جدیدی پرده‌برداری می‌کنند. موبایل‌های هوشمند از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری بهره‌مند هستند تا بتوانند در کارهای روزمره و حتی حرفه‌ای به ما یاری برسانند. برای مثال به‌لطف آن‌ها سفارش ناهار یا شام راحت‌تر شده، با چند اشاره قادریم سوار تاکسی شویم و… .

به‌طور کلی می‌توان گفت گوشی‌ها زندگی را آسان‌تر کرده‌اند. موتورولا نیز یکی از صدها برند فعال در مارکت هندست‌ها است که موتو E5 پلاس را معرفی نموده. در ادامه با ما همراه باشید تا با این مدل بیش‌تر آشنا شویم.


دیزاین و دیسپلی؛ غول‌پیکرِ جذاب!

موتو E5 پلاس

برای اسمارت فون‌ها و دیگر لوازم دیجیتال طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است و خوش‌بختانه موتورولا این موضوع را درک کرده و برای محصول خود از یک دیزاین جذاب و خیره‌کننده بهره جسته. ترکیب شیشه و پلاستیک باکیفیت ظاهری زیبا برای موتو E5 پلاس فراهم آورده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. در قاب جلو نمایشگری غول‌آسا بیش‌از ۷۶ درصد از فضا را به‌خود اختصاص داده و از این رو شاهد حاشیه‌های نسبتا باریکی در طرفین دیسپلی هستیم. همچنین تماشای محتواهای مختلف در این دیوایس هیجان‌انگیزتر خواهد شد. در قاب پشتی هم عنصر پلاستیک با پترن موجی به‌چشم می‌خورد که در کنار سایر المان‌ها موتو E5 پلاس را به گزینه‌ای عالی برای مشکل‌پسندها بدل نموده. نسبت تصویر ۲:۱ نیز افزایش خوش‌دستی گوشی را در پی داشته و ضمنا دستگاه به‌راحتی در فضاهای کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد.

از نمایشگر غافل نشویم. پنل ۶ اینچی و با تکنولوژی IPS جز ویژگی‌های مهم موتو E5 پلاس به‌شمار می‌آید و دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها را جذاب می‌کند. همچنین انجام کارها در این دیسپلی بزرگ بسیار ساده‌تر شده و خواندن متون بسیار لذت‌بخش است. تولیدکننده رزولوشن اچ‌دی پلاس را برای دیوایس خود تدارک دیده تا جزئیات قابل‌قبولی از تصاویر را مشاهده نمایید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ پلت‌فرم گوگل به‌همراه محصول کوآلکام!

موتو E5 پلاس

موتورولا از چیپست اقتصادی کوآلکام برای موتو E5 پلاس بهره جسته تا کارهای روزمره بدون نقص انجام شوند و به‌راحتی بتوانید اپلیکیشن‌های سبک را نصب کنید. پردازش‌گر گرافیکی هم فراهم آمده تا قادر به تجربه بازی‌های سبک اندروید باشید. با این حال، نباید نقش حافظه را فراموش کرد. شرکت سازنده موتو E5 پلاس را در دو مدل به بازار عرضه نموده که در ورژن گران‌تر ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۳ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود که نیاز گروه بزرگی از کاربران را برطرف می‌نماید. در صورت مواجه با خطای کمبود حافظه نیز می‌توانید از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت بهره بگیرید.

در کنار سخت‌افزار، نرم‌افزار نیز حائز اهمیت است. موتورولا هم این موضوع را درک کرده و از نگارش هشتم پلت‌فرم گوگل سود جسته. در این ورژن بهینه‌سازی‌های متعددی انجام گرفته تا مصرف اپلیکیشن‌ها از منابع سیستم کاهش یابد و در نهایت عمر باتری بیش‌تر شود. همچنین انتظار می‌رود موتو E5 پلاس آپدیت اندروید پای را نیز دریافت کند. از طرفی محصول موتورولا گزینه‌ای مناسب برای عاشقان اندروید خالص به‌شمار می‌رود. چراکه تولیدکننده برخلاف رقیبان مدعی خود تغییرات وسیعی را روی سیستم‌عامل گوگل اعمال نکرده.

دوربین؛ فلاش ا‌ل‌ای‌دی برای سلفی‌بازها!

موتو E5 پلاس

تولیدکننده در قاب پشتی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره جسته که از دریچه دیافراگم نسبتا بازی سود می‌گیرد. فن‌آوری‌های بسیاری در این دوربین به‌کار گرفته شده که یکی از آن‌ها فوکوس لیزری است. به‌لطف تکنولوژی مذکور می‌توانید در کسری از ثانیه عکس‌برداری کنید و به این ترتیب دیگر لحظه‌های ناب را از دست نخواهید داد. فلاش ال‌ای‌دی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا حتی در هنگام شب نیز به عکاسی بپردازید و تصاویر جذابی را ثبت کنید. موتو E5 پلاس این امکان را به شما می‌دهد تا به ضبط ویدیوها با رزولوشن فول اچ‌دی مشغول شوید و خاطرات خود را حفظ نمایید.

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی دوربین قاب جلو نیز بیش‌تر مورد توجه قرار گرفت و هم تولیدکنندگان و هم کاربران خواهان افزایش کیفیت این سنسور هستند. موتورولا هم برای این‌که نظر دوست‌داران سلفی را به‌سمت محصول خود جلب نماید از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی گوشی بهره برده که تصاویر رضایت‌بخشی می‌گیرد. فلاش ال‌ای‌دی هم به‌چشم می‌خورد تا بتوانید در شرایط نوری ضعیف و تاریک به گرفتن سلفی بپردازید.

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ یک باتری با عمر نوح!

موتو E5 پلاس

باتری نقطه ضعف بیش‌تر موبایل‌های بازار به‌حساب می‌آید. اما حساب موتو E5 پلاس را از دیگر مدل‌ها جدا کنید. تولیدکننده با بهره‌گیری از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری عمر بالایی را برای هندست به ارمغان آورده و با یک‌بار شارژ تا ساعت‌ها می‌توانید از اسمارت فون موتورولا بهره ببرید. همچنین برای این‌که وقت‌تان تلف نشود، شرکت سازنده از تکنولوژی شارژ سریع استفاده نموده تا گوشی در مدت زمان کم‌تری فول‌شارژ گردد. در نتیجه اگر به باتری موبایل‌تان اهمیت زیادی می‌دهید و می‌خواهید مدلی با عمر بالا داشته باشید، پس حتما موتو E5 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید. حس‌گر اثر انگشت هم فراموش نشده و به این ترتیب فقط خودتان قادر به آنلاک کردن اسمارت فون خواهید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH