مشخصات موتو ماد 5G برای گوشی موتو Z3 در FCC رویت شد

موتورولا خرداد ماه امسال در یک مراسم در شهر شیکاگو آمریکا، از گوشی موتو Z3 رونمایی و اعلام کرد طبق توافق صورت گرفته با همکاری ورایزون، پس از فراگیر شدن فناوری 5G کاربران این گوشی می‌توانند یک ماژول مربوط به این فناوری را بخرند. حال موتو ماد 5G در FCC رویت شده و در ادامه بیشتر با مشخصات آن آشنا می‌شویم.

موتورولا همواره قصد دارد تا با ارایه گجت‌های مختلف با نام ماد برای سری Z، تجربه بهتری از استفاده این گوشی را برای کاربران خود فراهم آورد. موتوماد 5G یکی از کاربردی‌ترین گجت‌هاست که با عرضه فناوری مربوطه، مشتریانش را از خرید یک گوشی جدید برای تجربه 5G بی‌نیاز می‌کند.

نگاهی به مشخصات گجت 5G موتورولا

طبق اسناد موجود در FCC، موتوماد 5G از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌برد و مجهز به مودم کوالکام X50 و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. بدنه این گجت شامل 4 آنتن 5G مجهز به حسگر مجاورت است تا در صورت تماس با بدن فرد به صورت خودکار خاموش شود. این امر سبب شده نگرانی‌هایی که درباره تاثیر 5G بر سلامت انسان وجود دارد، رفع شود.

در ادامه گزارش منتشر شده توسط FCC را می‌خوانیم: «موتوماد تنها زمانی فعال می‌شود که بر روی یک دستگاه سازگار با 5G قرار گیرد مثل Moto Z3 Pro.»  با توجه به این که چنین هندستی در بازار وجود ندارد، به نظر می‌رسد باید منتظر معرفی چنین گوشی با این اسم توسط موتورولا باشیم.

طبق طرح‌ منتشر شده، ابعاد ماژول مورد نظر 5.97 در 72.96 در 59.15 میلی‌متری است که بلندتر از گوشی موتو Z3 بود و دلیل آن، وجود آنتن برجسته این ماژول است. هنگامی که این ماژول به گوشی هوشمند متصل شود، کل گوشی را به اندازه 13.75 میلی‌متر ضخیم‌ می‌کند و مجموع وزن ماژول و گوشی برابر با 281 گرم می‌شود.

در انتها لازم به ذکر است که هنوز به صورت دقیق قیمت و زمان عرضه موتو ماد 5G مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH