رونمایی ZTE از پرچم‌دار 5G جدید اکسون در کنگره جهانی موبایل

در ماه ژانویه کمپانی ZTE وعده داد که طی 6 ماهه نخست امسال اولین گوشی 5G خود را عرضه خواهد کرد. این پدیده در جریان رویداد MWC در روز 25 فوریه (دوشنبه آینده) رخ خواهد داد و دعوت‌نامه مراسم نیز شعار “یک گوشی اکسون جدید، یک پرچم‌دار 5G جدید” را به کاربران نوید می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که این 2 عبارت به یک دستگاه یا 2 مدل مجزا اشاره دارند. اکنون همگی می‌دانیم که ZTE بر روی اسمارت‌فون اکسون 10 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 855 کار می‌کند؛ لذا مطمئنا پشتیبانی این هندست از فناوری 5G امکان‌پذیر است (اگرچه وب‌سایت EEC به این موضوع هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است).

با این‌حال اکثر کمپانی‌ها مشغول راه‌اندازی خطوط تولید مجزا برای معرفی گوشی‌های 5G خود هستند. سامسونگ، وان‌پلاس، هواوی، ال‌جی و سایر برندها در حال عرضه مدل‌های جدید پرچم‌دار خود هستند و چنین رویکردی در خصوص ارایه یک گوشی 5G مجزا نیز دنبال می‌شود. بنابراین ZTE می‌تواند اسمارت‌فون‌هایی با اسامی اکسون 10 پرو، اکسون 10 5G یا هر نام دیگری را روانه بازار کند.

گوشی اکسون ZTE با قابلیت اتصال 5G در شرف عرضه قرار دارد و احتمالا بدین شکل به‌نظر می‌رسد

برند برادر ZTE یعنی نوبیا نیز در روز 25 فوریه از یک گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد. همچنین ZTE نیز احتمالا چندین گوشی جدید از سری مقرون‌به‌صرفه Blade را معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH