این گوشی هوشمند رکورد توان باتری در مکالمه را شکست!

001

با عرضه فبلت قدرتمند نوکیا و بررسی­های صورت گرفته، نوبت به تست باتری رسیده است. خوب ما می‌خواهیم در اینجا اوج قدرت یک فبلت را به شما نشان دهیم.

لومیا 1520 دارای یک باتری قابل تحسین با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر است که باید توانایی روشن نگاه داشتن صفحه نمایشی 6 اینچی را به راحتی داشته باشد. مدل‌های قبلی لومیا، دارای سیستم عامل ویندوز فون 8 بودند که باگ‌های نسبتا زیادی داشتند. اما در این مدل، ما یک نسخه کامل از ویندوز فون (نسخه 8.1) را در اختیار داریم.

در اولین آزمون، به سراغ تست مکالمه در بستر 3g خواهیم رفت. ما این فبلت را در حالت مکالمه با دستگاه‌های هم رده خود قرار دادیم و نتیجه‌ای عجیب را ثبت کردیم. باتری این فبلت بعد از 28 ساعت و 34 دقیقه از حال رفت! بله، نتیجه واقعا عجیب است. بیشترین تایم ثبت شده تا به امروز! نتایج را ببینید:

3g

در تست دوم، ما به سراغ عملکرد باتری این دستگاه در حالت وب‌گردی رفتیم. در حالتی که این فبلت، در تمامی زمان به شبکه وای فای متصل و صفحه 6 اینچی آن روشن و فعال بود، باتری آن بعد از 12 ساعت و 40 دقیقه به کما رفت! نتیجه بدست آمده خوب بود و توانست در رتبه دوم لیست ما قرار گیرد. آن هم با تفاوتی تنها 5 دقیقه ای نسبت به Xperia C.

web

نهایتا، طبق معمول به سراغ تست باتری دستگاه در حالت نمایش فیلم به صورت مداوم رفتیم، باتری دستگاه توانست به مدت 12 ساعت و 31 دقیقه به طور مداوم به پخش فیلم بپردازد. البته تا قبل از اینکه باتری دستگاه به زیر 10 درصد برسد! البته این نتیجه کمی نا امید کننده بود و نتوانست باتری این دستگاه را در بین 5 رتبه اول لیست ما جای بدهد. البته با توجه به صفحه نمایش تقریبا بزرگ این دستگاه، این نتیجه خیلی هم بد نیست!

video

خب! بعد از انجام تست‌های مکالمه، وبگردی و پخش فیلم، به عدد میانگین 107 ساعت رسیدیم! نتیجه‌ای که واقعا فوق‌العاده‌ست! یعنی شما اگر روزانه سک ساعت با این فبلت فیلم نگاه کنید، سپس به همین میزان مکالمه کرده و به وب‌گردی بپردازید، 107 ساعت لومیا 1520 تاب خواهد آورد. یعنی بیش از ۴ روز، آیا فوق‌العاده نیست؟

end

بعد از پایان این تست باتری و ارقام بدست آمده، می توان گفت که لومیا 1520 دارای یکی از بهترین عملکردهای باتری در میان فبلت‌هایی است که تا کنون تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است. میانگین بدست آمده نشان می دهد که این دستگاه هوشمند با یک بار شارژ می‌تواند 4 روز و نیم نیازهای کامل شما را برآورده سازد (برگرفته از نتایج تست باتری سایت Gsmarena).

3 در مورد “این گوشی هوشمند رکورد توان باتری در مکالمه را شکست!”

  1. من از اولین بار که این فبلت رو دیدم میدونستم که سلطان داره بر میگرده و بدم داره برمیگرده.واقعا شاهکاره.تازه اولشه بذارین یه سال بگذره ببینین چی میشه وقتی قدرت سخت افزاری نوکیا و نرم افزای غول نرف افزار ها مایکروسافت زیر سایه ی یک مدیریت واحد و منسجم قرار بگیرن واقعا حاصل شاهکاره

  2. واقعا قبلت عالیه ای هست.از نظر من بهترین فبلت تا به امروز هست.هم دوربین عالی داره هم صفحه نمایش عالی هم حافظه زیاد هم بدنه خوب هم ارتباطات قوی هم سخت افزار قوی هم سیستم عامل روان با بیش از 200 هزار اپلیکیشن.

  3. خیلی عالیه اما باید دقت کرد هنوز نوکیا نتونسته گوشی بزنه که رو دست نوکیا 1100 بزنه … بیش از 100 ساعت مکالمه 😀

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH