اندروید 4.3 برای سونی اکسپریا Z1 و Z Ultra ارایه شد!

xperiaspjellybean

دور جدید انتشار نرم‌افزار برای  Xperia Z1 و Xperia Z Ultra تقریبا ازهمین الان آغاز شده است…

سونی موبایل در این باره می‌گوید: ما برای تلفیق نرم‌افزار Sony Xperia خودمان با نسخه منتشر شد Jelly Bean متعلق به Google و خلق تجربه‌های کاربری جالبی برای شما، کار کرده‌ایم. علاوه بر چند تغییر جزیی و عملکردی در بخش‌های مختلف، برخی قابلیت‌هایی که می‌توانید منتظر آن باشید، شامل موارد زیر است:

  • Android نسخۀ 4.3 (Jelly Bean) به طور استاندارد پروژۀ بهبود عملکرد و بهینه‌سازی رابط کاربری وهمچنین تجربۀ گرافیکی روان‌تری را ارایه می‌کند.
  • ما اکنون ویژگی دوربین هوشمند اجتماعی متعلق به Sony راکه پیش از این با Xperia Z1 معرفی شده بود، بهXperia Z Ultra می‌آوریم. این عملکرد تجربۀ دوربین مختص Sony است که به شما اجازه می‌دهد تا «برنامه‌های دوربین Xperia» را به طور مستقیم از طریق نمایاب دوربین دانلود کرده و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • ما همچنین تمام برنامه‌های موجود در مجموعه برنامه‌های اصلی Sony را به آخرین نسخه آن‌ها ارتقا می‌دهیم. این ارتقا شامل اصلاحات جزئی و نیز بهبودهای اساسی در برنامه‌هایی مانند پیام‌رسانی، MyXperia ،Smart Connect، برنامه‌های کوچک، TrackID ،Sony Select و سایر برنامه‌ها است.
  • یک‌پارچه‌ سازی برنامه‌های رسانه‌ای Sony: WALKMAN ،Album و Movies با سرویس مبتنی بر رایانش ابری Sony Entertainment Network*- تجربه‌ای همگراتر و کامل‌تر از سرگرمی‌هایSony-یکپارچه‌سازی Sony Entertainment Network و PlayMemories به همراه رابط کاربری تعاملی‌تر، امکان دسترسی یکپارچه به محتوای روی دستگاه و نیز محتوای موجود  روی فضای ابری را فراهم می‌آورد.
  • عرضه رابط کاربری قابل سفارشی سازی بی نظیر ما:«Xperia Themes» به همراه بسته قابل دانلود ویژه رابط کاربری از طریق اپلیکیشن Sony Select. اطلاعات بیشتر در این خصوص به زودی اعلام می‌شود.
  • تازه‌ترین بهبودهای امنیتی Android با راهکارهای تجاری تلفن همراه Sony ،Xperia برای کسب و کار، سازگار شده است.

انتشار نرم‌افزار مبتنی بر Android نسخه 4.3 ما برای محصولات باقیماندۀ Sony  Xperia تقریبا آماده است- به زودی با جزئیات بیشتر در خصوص تنظیمات و قابلیت‌های سفارشی و زمان‌بندی باز خواهیم گشت.

لازم به ذکر است که مطابق معمول، زمان‌بندی و دسترسی، بسته به بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد.

1 در مورد “اندروید 4.3 برای سونی اکسپریا Z1 و Z Ultra ارایه شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH