لو رفتن نام اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ از سوی یک فرد خبرچین!

برای مدت‌ها تصور می‌شد که اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ، گلکسی X نام‌گذاری خواهد شد. با این‌حال تابستان گذشته یک منبع صنعتی ادعا کرد که گلکسیF به‌عنوان نام نهایی این دستگاه در نظر گرفته شده است؛ بدین ترتیب انتشار شایعات پیرامون نام‌گذاری گوشی متوقف شد. از آن زمان به بعد این الگوی نام‌گذاری به‌تدریج تکامل یافت برخی گزارشات از این دستگاه با نام گلکسی فولد یاد کردند؛ در حالی‌که برخی دیگر نام گلکسی فلکس را به این اسمارت‌فون نسبت دادند. این نام نخستین بار پس از رونمایی سامسونگ از نمایشگر Infinity Flex مطرح شد. به لطف پیش‌بینی یک خبرچین معروف با نام ایوان بلاس، اکنون ابهامات مربوط به نام‌گذاری نخستین گوشی تاشوی سامسونگ تا حدودی برطرف شده و در واقع این دستگاه اواخر سال جاری با نام سامسونگ گلکسی فولد روانه بازار خواهد شد.

طرح مفهومی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی فولد

از همان روز اول، سطح انتظارات از هندست گلکسی فولد نسبتا بالا بوده است. اکثر شایعات اخیر از به‌کارگیری یک نمایشگر انعطاف‌پذیر 7.3 اینچی حکایت دارند. این نمایشگر با قابلیت تاشوندگی خود می‌تواند به یک نمونه 4.8 اینچی با کنترل‌پذیری بیش‌تر تبدیل شود. یک پتنت جدید و تیزر شخصی سامسونگ برای گلکسی فولد نیز به چنین مشخصه‌ای اشاره دارند؛ با این‌حال عدم تحقق این الگو امری محتمل خواهد بود.

ظاهرا گوشی گلکسی فولد در عوض به‌کارگیری یک پنل Infinity Flex از 2 نمایشگر آمولد با لبه‌های خمیده هم‌خوان با یکدیگر بهره خواهد برد. این رویکرد با الگوی طراحی گوشی اکسون M کمپانی ZTE که پیش‌تر در سال 2017 معرفی شد، شباهت دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک ماژول دوربین پشتی سه‌گانه نیز پیکره‌بندی خارجی دستگاه را همراهی خواهد کرد.

انتظار می‌رود اسمارت‌فون گلکسی فولد با تراشه اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام، 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و حافظه رم 12 گیگابایتی روانه بازار شود. همچنین این هندست بایستی سیستم‌عامل اندروید 9 پای همراه با رابط کاربری One UI سفارشی را اجرا نماید. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گلکسی فولد از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

تیزر مربوط به نخستین اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ به احتمال فراوان فردا و در جریان مراسم رونمایی کمپانی مجددا پخش خواهد شد. متاسفانه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا اواخر سال جاری از این اسمارت‌فون به‌صورت کامل رونمایی نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH