آغاز انتشار به‌روزرسانی ناپایدار اندروید 9 پای برای اسمارت‌فون‌های سونی اکسپریا XA2 و XA2 اولترا

اسمارت‌فون‌های اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 اولترا جزو آخرین هندست‌های میان‌رده سونی هستند که به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت می‌کنند. کمپانی ژاپنی پس از رسیدگی به تعدادی از پرچم‌داران خود، اکنون روی عرضه به‌روزرسانی پیش‌تر وعده داده شده برای خریداران گوشی‌های میان‌رده خود تمرکز نموده است.

اما مشکل اصلی این است که به‌روزرسانی جدید سونی برای اسمارت‌فون‌های اکسپریا XA2 و XA2 اولترا به‌صورت بالقوه می‌تواند آن‌ها را به دستگاه‌هایی غیرقابل استفاده مبدل نماید. انجمن XDA Developers گزارش می‌دهد که پس از نصب به‌روزرسانی جدید، هندست‌های بسیاری از کاربران کشورهای روسیه، بلاروس و قزاقستان از کار افتاده است.

اگرچه کلیه افرادی که به‌روزرسانی جدید را نصب کردند با چنین مشکل ناخوشایندی مواجه نشده‌اند؛ اما تعدادی از کاربران قادر به بازیابی مجدد گوشی خود با استفاده از نرم‌افزار Sony Companion نبوده‌اند. بدتر این‌که برای رفع این مشکل هیچ‌گونه راه‌حلی وجود ندارد. به همین دلیل به کلیه صاحبان گوشی‌های اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 اولترا اکیدا توصیه می‌شود تا در مقطع کنونی از نصب به‌روزرسانی جدید خودداری نمایند.

هنوز مشخص نیست که سونی به چه دلیل عرضه این به‌روزرسانی را متوقف نکرده است؛ اما امیدواریم که مهندسان این شرکت مشکل را رفع نموده و امکان بازیابی گوشی‌های از کار افتاده را برای کاربران اکسپریا XA2 و XA2 اولترا فراهم کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH